TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 08, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pedro Pascal zastąpi Snoop Dogga w roli ambasadora marki piwa Corona

Pedro Pascal najbardziej znany jest z głównych ról w serialach "The Last of Us" i "The Mandalorian" (fot. Wikimedia Commons/Gage Skidmore)

Pedro Pascal - który ostatnio zasłynął głównymi rolami w serialach "The Last of Us" (HBO) i "The Mandalorian" (Disney+) - został mianowany ambasadorem marki piwa Corona. Magazyn "Time" umieścił chilijsko-amerykańskiego aktora na liście "100 najbardziej wpływowych osób” roku 2023.

Wcześniej ambasadorem marki Corona był Snoop Dogg, występując w trwającej od 2020 roku kampanii "La Vida Más Fina”. Jak wynika z komunikatu, zmiana ambasadora wpisuje się w zmianę wizerunku marki Corona, ponieważ kładzie ona teraz większy nacisk na swoje latynoskie korzenie.

"Wpływ Pascala na kulturę jest niezaprzeczalny, a ponieważ nadal celebrujemy nasze wspólne dziedzictwo i potwierdzamy pozycję nowoczesnej marki latynoskiej, nie ma lepszego partnera niż Pedro Pascal” - stwierdził w oświadczeniu dyrektor ds. marketingu Corony Saúl Trejo.

Pascal wystąpi w kolejnej odsłonie kampanii Corony "La Vida Más Fina”. Kreacja z udziałem gwiazdy seriali zadebiutuje w maju.

(MAC, 08.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.