Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 08, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Wydarzenia" Polsatu chętniej oglądane niż "19.30" i "Teleexpress". "Fakty" na czele

"Wydarzenia" w Polsacie, Polsat News i Wydarzeniach 24 miały łącznie 1,73 mln widzów (screen: Polsatnews.pl)

W lutym 2024 roku "Wydarzenia" Polsatu gromadziły więcej widzów, niż "19.30" i "Teleexpress" TVP 1. "19.30" przyciąga o prawie 1 mln osób mniej, niż dawne "Wiadomości".

"Fakty" oglądało w TVN średnio 2,36 mln widzów, czyli o 196 tys. mniej niż w lutym 2023 roku.

Do TVP 1 serwis "19.30" przyciągał średnio 1,38 mln widzów (o 529 tys. mniej niż "Wiadomości" rok temu), a "Teleexpress" - 1,26 mln (o 393 tys. mniej).

"Wydarzenia" w Polsacie śledziło 1,29 mln widzów (o 281 tys. mniej), a pokazywaną ok. 22.30 "Panoramę" - 442 tys. widzów (o 650 tys. mniej, niż przed rokiem, kiedy była emitowana o 18).

Przy uwzględnieniu równoległej emisji w kanałach informacyjnych:

  • "Fakty" w TVN i TVN 24 BiS gromadziły razem 2,78 mln widzów, tj. o 153 tys. mniej niż w lutym 2023 roku
  • "Wydarzenia" w Polsacie, Polsat News i Wydarzeniach 24 miały łącznie 1,73 mln widzów, tj. o 225 tys. mniej
  • "19.30" w TVP 1 i TVP Info wybierało 1,69 mln widzów, tj. o 994 tys. mniej niż "Wiadomości"
  • a "Teleexpress" do TVP 1 i TVP Info przyciągał 1,62 mln widzów, tj. o 828 tys. mniej.

"Panorama" nie jest emitowana w TVP Info. Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 08.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.