Maja Meissner-Filipek rozstaje się z Bauerem
14.02.2007, 00:00
Wczoraj Maja Meissner-Filipek po ponad siedmiu miesiącach zakończyła pracę na stanowisku dyrektora biura reklamy w Wydawnictwie Bauer.
Jako powód jej odejścia podano w komunikacie prasowym ”odmienne wizje kształtowania strategii biura reklamy”. Ona sama komentuje jedynie: - Chciałam dokonać głębszych zmian, ale moja koncepcja różniła się od planów prezesa. Z wydawnictwem rozstaję się w przyjaznej atmosferze.Pracownicy biura reklamy Bauera są zaskoczeni. O odejściu szefowej dowiedzieli się z przesłanego komunikatu. Maja Meissner-Filipek nie zdradza dalszych planów zawodowych. Dyrektorem biura reklamy Bauera była od początku lipca ub.r., wcześniej była dyrektorem domu sprzedaży reklam wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska. Nie wiadomo jeszcze, kto ją zastąpi. Za bieżące sprawy odpowiadają na razie dyrektorzy strategiczni: Beata Madeja (prasa luksusowa), Maciej Kutak (prasa kobieca, poradnikowo-rozrywkowa i młodzieżowa) oraz Michał Mierzyński (prasa telewizyjna, motoryzacyjna i komputerowa). Wszyscy podlegają bezpośrednio prezesowi zarządu Witoldowi Woźniakowi.
(AW,KRP, 14.02.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
