TVN w piątek odświeżył logo i wprowadził nową oprawę. "TVN to coś, co nas łączy"
Nowa oprawa jest oparta o zdjęcia gwiazd kanału (fot. materiały prasowe)
Od piątku TVN nadaje w nowej oprawie. Odświeżono też logo stacji.
Jak tłumaczy nadawca, zmieniona oprawa wizualna TVN to "nowoczesna odpowiedź na zmieniające się trendy". Jest oparta o zdjęcia gwiazd kanału, m.in. Marcina Prokopa, Agnieszki Chylińskiej czy Małgorzaty Rozenek-Majdan.
Logo stacji zostało zmodyfikowane - kolor żółty w napisie "tvn" zastąpiono białym i zmieniono odcień koła. Hasło kanału to teraz: "TVN to coś, co nas łączy".
Czytaj też: Nowy "Press": Chrabota o redakcji i muzyce, maestro Kącki, sylwetka Pacewicza i...
Za zmienione logo i oprawę odpowiadają dział kreacji i autopromocji TVN Warner Bros. Discovery we współpracy z argentyńską agencją Superestudio.
"Już na wczesnych etapach projektowania zdaliśmy sobie sprawę, że subtelne zmiany w logo sprawią, że będzie ono bardziej odpowiednie dla marki, ale nie chcieliśmy stracić jego ikoniczności, wpływu i rozpoznawalności na polskim rynku telewizyjnym" - mówi dyrektor wykonawczy Superestudio Ezequiel Rormoser.
"Poprzez oprawę graficzną pokazujemy widzom, że TVN jest miejscem spotkań, gdzie różne perspektywy, kultury i idee łączą się w jedno. Logo, typografia, zdjęcia - wszystkie te elementy są ze sobą harmonijnie połączone, tworząc dynamiczne i wielokolorowe layouty" - komentuje Robert Przyszlak, dyrektor departamentu kreacji i autopromocji TVN Warner Bros. Discovery.
(MNIE, 01.03.2024)