Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 27, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Meta i Allegro o nowych trendach w marketingu. Pierwszy odcinek Performance Talks

Zapraszamy do obejrzenia pierwszego odcinka serii Performance Talks, gdzie Robert Bednarski, dyrektor w Meta na region Europy Środkowo-Wschodniej, rozmawia z Martą Piotrowską, Head of Marketing AI & Mar-Tech & Media w Allegro.

Dowiedz się, jak zaawansowane modele Generative AI rewolucjonizują branżę i jak Allegro wykorzystuje narzędzia AI do personalizacji treści i automatyzacji kampanii.

W pierwszym odcinku serii Performance Talks, rozmowa dotyka gorących tematów, takich jak świat bez cookies, Conversion API i Collaborative Ads, które umożliwiają nie tylko lepsze monitorowanie wyników kampanii, ale również pozwalają skoncentrować inwestycje tam, gdzie faktycznie przekłada się to na rozwój biznesu.

Zapraszamy do śledzenia kolejnych odcinków serii Performance Talks, w których będziemy kontynuować rozmowy z liderami branży, odkrywając najnowsze trendy i innowacje w świecie marketingu kształtowanego przez nowe technologie.

(27.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.