Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Luty 23, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Andrzej Dalkowski dyrektorem marketingu InPost. Był też w Vision Express i Obi

Andrzej Dalkowski specjalizuje się w strategii marketingowej i budowaniu marki w oparciu o insighty (fot. materiały prasowe)

Andrzej Dalkowski będzie odpowiedzialny za budowanie strategii marketingowej InPost w Polsce, zarządzanie komunikacją marketingową, digitalem i wsparciem działań sprzedażowych.

Zanim został tam zatrudniony, pracował m.in. w Vision Express należącym do Grupy Grandvision, a następnie EssliorLuxottica, gdzie przez ostatnią dekadę jako chief marketing officer był odpowiedzialny za rynek Polski, Bułgarii, Grecji i Cypru.

Wcześniej był dyrektorem marketingu OBI Polska, a jeszcze wcześniej w Grupie Metro opiekował się markami Media Markt, Saturn i Praktiker.

(AMS, 23.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.