OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Luty 14, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W 2023 roku urosły przychody Radia 357. Wpłaty od patronów przyniosły ponad 10 mln zł

Wpłaty od patronów Radia 357 były wyższe o 8,4 proc. niż w 2022 roku (fot. Darek Kawka)

Radio 357 w 2023 roku uzyskało 14,1 mln zł przychodów i 235 tys. zł zysku netto.

O wynikach finansowych rozgłośnia poinformowała we wtorek wieczorem swoich patronów. W porównaniu z 2022 rokiem jej przychody wzrosły o 9,1 proc. Były również o 13,6 proc. wyższe od zakładanych wpływów na 2023 rok (tj. 12,5 mln zł).

W 2023 roku koszty uzyskania przychodów wyniosły 3,2 mln zł, co w konsekwencji dało 10,9 mln zł środków na cele radiowe.

Czytaj też: Paulina Stolarek-Marat pokieruje radiową Jedynką. Zostanie dyrektorką-redaktorką naczelną

Wpłaty od patronów w 2023 roku przyniosły 10,6 mln zł (wzrost o 8,4 proc. względem 2022 roku). Wpływy ze współpracy komercyjnej zapewniły 2,9 mln zł (wzrost o 12,8 proc.), a ze sprzedaży boxów – 621 tys. zł (wzrost o 3,8 proc.).

Radio 357 w zeszłym roku poniosło 10,7 mln zł kosztów operacyjnych i były one o 6 proc. wyższe niż rok wcześniej. Zysk to 235 tys. zł.

Radio 357, założone przez byłych dziennikarzy Programu III Polskiego Radia, rozpoczęło nadawanie 5 stycznia 2021 roku. Obecnie rozgłośnię wspiera prawie 51 tys. patronów, którzy miesięcznie wpłacają na nią łącznie 976 tys. zł.

Czytaj też: Jacek Czarnecki z Radia Zet zostanie wicedyrektorem radiowej Jedynki

(KOZ, 14.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.