Eurosport 1 najlepszy. W styczniu z najlepszą oglądalnością wśród kanałów sportowych
Eurosport 1 (TVN Warner Bros. Discovery) wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia miał w styczniu średnio 1,19 proc. udziału
W styczniu liderem oglądalności wśród kanałów sportowych był Eurosport 1.
Eurosport 1 (TVN Warner Bros. Discovery) wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia miał w styczniu średnio 1,19 proc. udziału (spadek z 1,23 proc. w styczniu 2023). Stacja relacjonuje m.in. Puchar Świata w skokach narciarskich czy tenisowy Australian Open. Drugi był naziemny TVP Sport – 0,69 proc. (spadek z 0,94 proc.), a trzeci Polsat Sport (Grupa Polsat Plus), który zanotował 0,5 proc. udziału wobec 0,33 proc. rok wcześniej.
Czytaj też: Rozmowy po serwisie „Dzisiaj" TV Republika mają średnio 561 tys. widzów. Kamiński i Wąsik hitem
Kolejne miejsca zajęły:
- Eurosport 2 (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,22 proc. (spadek z 0,28 proc.),
- Eleven Sports 1 (Grupa Polsat Plus) – 0,14 proc. (spadek z 0,18 proc.),
- Polsat Sport Extra (Grupa Polsat Plus) – 0,11 proc. (w górę z 0,09 proc.),
- Polsat Sport News (Grupa Polsat Plus) – 0,05 proc. (wzrost z 0,04 proc.),
- Canal+ Sport (Canal+ Polska) – 0,05 proc. (spadek z 0,07 proc.),
- Polsat Sport Fight (Grupa Polsat Plus) – 0,04 proc. (wzrost z 0,03 proc.),
- Eleven Sports 2 (Grupa Polsat Plus) – 0,03 proc. (bez zmian)
- i Extreme (Extreme Channel Limited) – 0,03 proc. (wzrost z 0,01 proc.)
W grupie komercyjnej 16-59 liderem był Eurosport 1 – 0,84 proc. (spadek z 0,86 proc.), a następne w kolejności TVP Sport – 0,52 proc. (spadek z 0,84 proc.) oraz Polsat Sport – 0,38 proc. (wzrost z 0,18 proc.).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Materiał Renaty Kijowskiej z "Faktów" TVN najczęściej cytowany w 2023 roku
(MNIE, 17.02.2024)