Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eurosport 1 najlepszy. W styczniu z najlepszą oglądalnością wśród kanałów sportowych

Eurosport 1 (TVN Warner Bros. Discovery) wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia miał w styczniu średnio 1,19 proc. udziału

W styczniu liderem oglądalności wśród kanałów sportowych był Eurosport 1.

Eurosport 1 (TVN Warner Bros. Discovery) wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia miał w styczniu średnio 1,19 proc. udziału (spadek z 1,23 proc. w styczniu 2023). Stacja relacjonuje m.in. Puchar Świata w skokach narciarskich czy tenisowy Australian Open. Drugi był naziemny TVP Sport – 0,69 proc. (spadek z 0,94 proc.), a trzeci Polsat Sport (Grupa Polsat Plus), który zanotował 0,5 proc. udziału wobec 0,33 proc. rok wcześniej.

Czytaj też: Rozmowy po serwisie „Dzisiaj" TV Republika mają średnio 561 tys. widzów. Kamiński i Wąsik hitem

Kolejne miejsca zajęły:

  • Eurosport 2 (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,22 proc. (spadek z 0,28 proc.), 
  • Eleven Sports 1 (Grupa Polsat Plus) – 0,14 proc. (spadek z 0,18 proc.),
  • Polsat Sport Extra (Grupa Polsat Plus) – 0,11 proc. (w górę z 0,09 proc.),
  • Polsat Sport News (Grupa Polsat Plus) – 0,05 proc. (wzrost z 0,04 proc.),
  • Canal+ Sport (Canal+ Polska) – 0,05 proc. (spadek z 0,07 proc.),
  • Polsat Sport Fight (Grupa Polsat Plus) – 0,04 proc. (wzrost z 0,03 proc.),
  • Eleven Sports 2 (Grupa Polsat Plus) – 0,03 proc. (bez zmian)
  • i Extreme (Extreme Channel Limited) – 0,03 proc. (wzrost z 0,01 proc.)

W grupie komercyjnej 16-59 liderem był Eurosport 1 – 0,84 proc. (spadek z 0,86 proc.), a następne w kolejności TVP Sport – 0,52 proc. (spadek z 0,84 proc.) oraz Polsat Sport – 0,38 proc. (wzrost z 0,18 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Materiał Renaty Kijowskiej z "Faktów" TVN najczęściej cytowany w 2023 roku

(MNIE, 17.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.