Większościowy udziałowiec Brand24  |  Lista dziennikarzy, których skusiła TVP  |  Jankowski dostał autorski program w TV Republika  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Stacje radiowe na majówkę  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Większościowy udziałowiec Brand24  |  Lista dziennikarzy, których skusiła TVP  |  Jankowski dostał autorski program w TV Republika  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Stacje radiowe na majówkę  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Większościowy udziałowiec Brand24  |  Lista dziennikarzy, których skusiła TVP  |  Jankowski dostał autorski program w TV Republika  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Stacje radiowe na majówkę  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 08, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kantar Media: SkyShowtime wydał na reklamę w Polsce najwięcej ze wszystkich platform streamingowych

Kampanie reklamowe SkyShowtime warte były cennikowo 86,9 mln zł (fot. materiały prasowe)

W 2023 roku spośród serwisów streamingowych najwięcej na reklamę w innych mediach przeznaczyła platforma SkyShowtime, która działa w Polsce od ub.r.

Z udostępnionych "Presserwisowi" danych firmy Kantar Media (nie uwzględniają one rabatów i wydatków na internet) wynika, że wartość reklamy SkyShowtime wyniosła 86,9 mln zł. Serwis przeprowadził m.in. kampanię wprowadzającą na rynek i promocję serialu z Borysem Szycem "Warszawianka".

  • Amazon

Amazon na reklamy Prime Wideo wydał 78,5 mln zł, czyli o 42,7 proc. więcej, niż w 2022 roku. Platforma promowała m.in. film dokumentalny o Robercie Lewandowskim i program "LOL: Kto Się Śmieje Ostatni".

  • Disney+

Niewiele mniej - 75,2 mln zł - pochłonęły kampanie Disney+. Wydatki na reklamy serwisu ograniczono jednak o 17,8 proc. w porównaniu z 2022 rokiem.

  • Netflix

Netflix przeznaczył na reklamy w innych mediach 58,5 mln zł, czyli o 3,1 proc. więcej, niż rok wcześniej. 

  • Canal+ Online

Kampanie Canal+ Online - zarówno platformy, jak i telewizji przez internet - warte były 46,1 mln zł (spadek o 54 proc.).

  • Warner Bros. Discovery

Warner Bros. Discovery ograniczył wydatki zarówno na reklamy HBO (o 22,5 proc.) - do 18,9 mln zł, jak i Playera (o 35,4 proc.) - do 11,5 mln zł.

  • Viaplay

Viaplay, który zapowiedział wycofanie z Polski, przeznaczył na kampanie 4,1 mln zł, podczas gdy w 2022 roku - 27,5 mln zł (spadek o 85,2 proc.).

  • Polsat Box Go

Z kolei kampanie Polsat Box Go były warte cennikowo 5,7 mln zł (o 4,2 proc. mniej).

(KOZ, 08.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.