Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 08, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kantar Media: SkyShowtime wydał na reklamę w Polsce najwięcej ze wszystkich platform streamingowych

Kampanie reklamowe SkyShowtime warte były cennikowo 86,9 mln zł (fot. materiały prasowe)

W 2023 roku spośród serwisów streamingowych najwięcej na reklamę w innych mediach przeznaczyła platforma SkyShowtime, która działa w Polsce od ub.r.

Z udostępnionych "Presserwisowi" danych firmy Kantar Media (nie uwzględniają one rabatów i wydatków na internet) wynika, że wartość reklamy SkyShowtime wyniosła 86,9 mln zł. Serwis przeprowadził m.in. kampanię wprowadzającą na rynek i promocję serialu z Borysem Szycem "Warszawianka".

  • Amazon

Amazon na reklamy Prime Wideo wydał 78,5 mln zł, czyli o 42,7 proc. więcej, niż w 2022 roku. Platforma promowała m.in. film dokumentalny o Robercie Lewandowskim i program "LOL: Kto Się Śmieje Ostatni".

  • Disney+

Niewiele mniej - 75,2 mln zł - pochłonęły kampanie Disney+. Wydatki na reklamy serwisu ograniczono jednak o 17,8 proc. w porównaniu z 2022 rokiem.

  • Netflix

Netflix przeznaczył na reklamy w innych mediach 58,5 mln zł, czyli o 3,1 proc. więcej, niż rok wcześniej. 

  • Canal+ Online

Kampanie Canal+ Online - zarówno platformy, jak i telewizji przez internet - warte były 46,1 mln zł (spadek o 54 proc.).

  • Warner Bros. Discovery

Warner Bros. Discovery ograniczył wydatki zarówno na reklamy HBO (o 22,5 proc.) - do 18,9 mln zł, jak i Playera (o 35,4 proc.) - do 11,5 mln zł.

  • Viaplay

Viaplay, który zapowiedział wycofanie z Polski, przeznaczył na kampanie 4,1 mln zł, podczas gdy w 2022 roku - 27,5 mln zł (spadek o 85,2 proc.).

  • Polsat Box Go

Z kolei kampanie Polsat Box Go były warte cennikowo 5,7 mln zł (o 4,2 proc. mniej).

(KOZ, 08.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.