Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 08, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W styczniu liderem wśród kanałów dziecięcych był Nick Jr.

Wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia pierwszy Nick Jr. miał średnio 0,29 proc. udziału (screen: YouTube/MarcinTV Nagrania telewizyjne)

W styczniu liderem kanałów dziecięcych był Nick Jr. Na drugie miejsce spadł naziemny TVP ABC.

Wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia pierwszy Nick Jr. (Paramount Global) miał średnio 0,29 proc. udziału, po spadku z 0,43 proc. w styczniu 2023 roku. Drugi TVP ABC (Telewizja Polska) zanotował spadek z 0,56 proc. do 0,26 proc.

Na początku września 2023 doszło do zmiany multipleksu naziemnego, na którym nadaje TVP ABC. Stacja została przeniesiona z pierwszego do szóstego multipleksu, zarządzanego samodzielnie przez TVP. U niektórych widzów wymagało to ponownego wyszukania kanałów. W innym wypadku zamiast TVP ABC mieli tylko czarny ekran. Z kolei w połowie grudnia stację przeniesiono z szóstego na trzeci MUX, do połowy stycznia kontynuując równoległą emisję na MUX 6. Ta zmiana ponownie mogła wiązać się z koniecznością wyszukania kanałów.

W czołówce stacji dla dzieci znalazły się także: MiniMini+ (Canal+ Polska) - 0,21 proc. (wzrost z 0,18 proc.), Disney Junior (The Walt Disney Company) - 0,18 proc. (spadek z 0,25 proc.), Polsat JimJam (Polsat JimJam Limited) - 0,17 proc. (w górę z 0,13 proc.), Cartoon Network (Warner Bros. Discovery) - 0,15 proc. (spadek z 0,17 proc.), Cartoonito, który do połowy marca 2023 nadawał jako Boomerang (Warner Bros. Discovery) - 0,14 proc. (wzrost z 0,11 proc.), BBC CBeebies (BBC Studios) - 0,11 proc. (wzrost z 0,08 proc.) i Nickelodeon (Paramount Global) - 0,11 proc. (spadek z 0,23 proc.).

Z kolei w grupie komercyjnej 16-59 pierwszy był Nick Jr. - 0,32 proc. (spadek z 0,47 proc.), a dalej znalazły się MiniMini+ - 0,26 proc. (wzrost z 0,19 proc.) i Polsat JimJam - 0,26 proc. (wzrost z 0,16 proc.). TVP ABC był czwarty - 0,23 proc. (w dół z 0,55 proc.).

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 08.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.