TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 02, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN 24 najchętniej oglądaną telewizją w styczniu. TV Republika na 6. miejscu

Udział TVN 24 w rynku rok do roku wzrósł w grupie 4+ z 4,76 proc. do 7,73 proc. (fot. Krzysztof Dubiel/TVN 24)

W styczniu 2024 roku TVN24 miał najwyższy udział w widowni telewizyjnej wśród widzów powyżej 4. roku życia. TV Republika była szóstą najchętniej oglądaną stacją.

W grupie ogólnej TVN 24 uzyskał 7,73 proc. udziału, co oznacza wzrost z 4,76 proc. w styczniu 2023 roku. 

Udział TVP 2 wyniósł 6,65 proc. (spadek z 7,9 proc.), TVP 1 - 6,6 proc. (spadek z 7,89 proc.), TVN - 6,22 proc. (spadek z 7,38 proc.), a Polsatu - 6,2 proc. (spadek z 7,48 proc.). 

Szóste miejsce zajęła TV Republika, osiągając 3,52 proc. udziału wobec 0,11 proc. rok wcześniej. Stacja wyprzedziła naziemne TVN Siedem - 3,05 proc. (wzrost z 2,78 proc.), TV 4 - 2,68 proc. (spadek z 2,89 proc.) i TV Puls - 2,47 proc. (spadek z 2,95 proc.).

Pierwszą dziesiątkę zamykał Polsat News z 2,15 proc. udziału (wzrost 1,64 proc.). Poza nią wypadł TVP Info, który zajął dopiero 12. pozycję (1,52 proc. udziału wobec 4,43 proc. rok wcześniej).

Z kolei w grupie komercyjnej 16-59 prowadził TVN, zdobywając 7,16 proc. udziału w rynku (spadek z 8,41 proc.). Za nim uplasowały się: Polsat - 6,97 proc. (spadek z 8,16 proc.), TVN 24 - 5,03 proc. (wzrost z 3,11 proc.), TVP 2 - 4,89 proc. (spadek z 6,14 proc.) i TVP 1 - 4,67 proc. (spadek z 5,5 proc.).

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 02.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.