Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Luty 02, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Były naczelny Wirtualnej Polski Piotr Mieśnik dyrektorem wydawniczym grupy PTWP

Piotr Mieśnik będzie odpowiadać w PTWP za rozwój i codzienne zarządzanie całym segmentem wydawniczym online (fot. PTWP)

Piotr Mieśnik objął stanowisko dyrektora wydawniczego grupy PTWP. Z kolei Paulina Gumowska, redaktorka naczelna portalu Rynekzdrowia.pl oraz magazynu „Rynek Zdrowia”, została jego zastępczynią.

Mieśnik ma za sobą pracę w Wirtualnej Polsce, o2.pl i grupie Ringier Axel Springer. Teraz będzie nadzorować rozwój i codzienne zarządzanie całym segmentem wydawniczym online PTWP, w tym bezpośrednio wszystkimi redakcjami portali Grupy.

- Jestem przekonany, że łącząc mocną pozycję biznesową Grupy PTWP oraz moje doświadczenie w największych mediach w Polsce uzyskamy synergię, która zagwarantuje nam osiąganie kolejnych poziomów rozwoju - mówi Piotr Mieśnik.

Paulina Gumowska, awansując na stanowisko zastępczyni dyrektora wydawniczego, przejmie odpowiedzialność za cały pion medyczny i lifestyle. Będzie też kontynuowała działalność na poprzednich stanowiskach.

- Z Piotrem pracowaliśmy razem w Wirtualnej Polsce. Nie mam wątpliwości, że to przełomowy czas dla rozwoju naszych serwisów. To również czas ogromnych wyzwań dla mnie - mówi Paulina Gumowska. - Rynek Zdrowia jest dzisiaj niekwestionowanym liderem wśród portali branżowych pod względem liczby użytkowników (w styczniu tego roku odwiedziło nas ponad 5,5 mln użytkowników), jesteśmy też liderem cytowalności w swojej kategorii.

Grupa PTWP wydaje 18 specjalistycznych portali biznesowych odwiedzanych miesięcznie przez około 20 mln unikalnych użytkowników (dane wydawcy).

- Konsekwentnie kładziemy nacisk na część naszej działalności skoncentrowanej na obszarze online, której intensywny rozwój wpisaliśmy w strategię Grupy PTWP - mówi Wojciech Kuśpik, prezes Grupy PTWP. - Ostatni rok to szereg bardzo istotnych zmian w portfolio projektów PTWP, które przełożyły się na wzrost wyników finansowych, jak i oglądalności serwisów. Teraz wchodzimy w kolejny etap, będący nowym otwarciem. Wierzę, że zmiana w strukturze i zespole redakcyjnym realnie wpłynie na dalszy wzrost i wzmocnienie naszej pozycji na rynku - dodaje.

(PAR, 02.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.