Bluerank tworzy studio brandingowe. Na czele Radek Grzybowski
Blue_Space zbudowane jest z połączenia obszarów strategii marki i komunikacji, designu, social media i media buyingu (fot. materiały prasowe)
Bluerank powołał Blue_Space - studio brandingowe, łączące kompetencje strategiczne, design, social media i media buying. Na jego czele stanął Radek Grzybowski.
Branding to obszar, który funkcjonował w Bluerank już wcześniej, ale teraz firma stawia na niego mocniej. Żeby osiągnąć postawione cele, zespół został uzupełniony o ekspertów z doświadczeniem i kompetencjami.
Blue_Space zbudowane jest z połączenia obszarów strategii marki i komunikacji, designu, social media i media buyingu. Na jego czele stanął Radek Grzybowski, wcześniej strategy director w agencji Gong, później założyciel i strategy & creative director agencji 19 Południk. Projekty, które współtworzył, były wielokrotnie nagradzane na konkursach Effie Awards, Mixx Awards, Kreatura czy Innovation Awards.
W zespole studia znaleźli się Aleksandra Piłkowska (digital strategy specialist), Anita Treścińska (senior social media specialist), Agata Wardęga (media buying specialist), Juliusz Gajewski (social media specialist) i Artur Ceran (media buying specialist). Zespół ma niebawem zostać wzmocniony nowymi osobami, rekrutacje na kolejne stanowiska trwają.
(AMS, 02.02.2024)