Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 02, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bluerank tworzy studio brandingowe. Na czele Radek Grzybowski

Blue_Space zbudowane jest z połączenia obszarów strategii marki i komunikacji, designu, social media i media buyingu (fot. materiały prasowe)

Bluerank powołał Blue_Space - studio brandingowe, łączące kompetencje strategiczne, design, social media i media buying. Na jego czele stanął Radek Grzybowski.

Branding to obszar, który funkcjonował w Bluerank już wcześniej, ale teraz firma stawia na niego mocniej. Żeby osiągnąć postawione cele, zespół został uzupełniony o ekspertów z doświadczeniem i kompetencjami.

Blue_Space zbudowane jest z połączenia obszarów strategii marki i komunikacji, designu, social media i media buyingu. Na jego czele stanął Radek Grzybowski, wcześniej strategy director w agencji Gong, później założyciel i strategy & creative director agencji 19 Południk. Projekty, które współtworzył, były wielokrotnie nagradzane na konkursach Effie Awards, Mixx Awards, Kreatura czy Innovation Awards.

W zespole studia znaleźli się Aleksandra Piłkowska (digital strategy specialist), Anita Treścińska (senior social media specialist), Agata Wardęga (media buying specialist), Juliusz Gajewski (social media specialist) i Artur Ceran (media buying specialist). Zespół ma niebawem zostać wzmocniony nowymi osobami, rekrutacje na kolejne stanowiska trwają.

(AMS, 02.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.