MediaSpurs wchodzi na polski rynek, nawiązując współpracę z FOMO
MediaSpurs ma zarządzać marketingiem i rozwojem biznesu dla produktów OUTtv i OUTfilm w Polsce (fot. materiały prasowe)
MediaSpurs, agencja konsultingowa specjalizująca się w marketingu i sprzedaży w mediach, wchodzi na polski rynek.
Jednocześnie nawiązane zostało strategiczne partnerstwo z FOMO (Family of Out Media Organizations), skupiającą się na dystrybucji rozrywki związanej z tematyką LGBTQI+. MediaSpurs ma zarządzać marketingiem i rozwojem biznesu dla produktów OUTtv i OUTfilm w Polsce. Rola MediaSpurs w obsłudze OUTtv i OUTFilm koncentrować się ma na marketingu i rozwoju oferty FOMO w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Należący do FOMO, OUTtv, lifestylowy kanał skierowany do społeczności LGBTQI+, zadebiutował w ofercie Amazon. OUTtv oferuje bibliotekę filmów artystycznych i dokumentalnych, reality show i seriali LGBTQI+. Dodatkowo, treści OUTtv dostępne są w ofercie VoD dedykowanej LGBTQI+, OUTFilm, która gromadzi kolekcję kina queer.
(AMS, 02.02.2024)