Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 01, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wieloletni szef Endemolu Ryszard Sibilski przeszedł do konkurencji, do Jake Vision

Ryszard Sibilski od 2006 roku kierował Endemolem w Polsce (fot. materiały prasowe)

Ryszard Sibilski, przez 18 lat szef Endemol Shine Polska, dołączył do Jake Vision jako dyrektor zarządzający. Razem z nim z Endemolu do Jake Vision przeszła Julia Ogińska, która pokieruje działem sprzedaży.

"Z Ryszardem jako dyrektorem zarządzającym i Julią wzmacniającą nasze wysiłki w zakresie sprzedaży i dystrybucji, będę mógł się skupić na produkcji i kreatywnej stronie programów czy seriali, a także wprowadzać w życie innowacyjne projekty" - powiedział CEO i właściciel Jake Vision Beerend Jan Kepinski, cytowany w komunikacie prasowym.

Stanowisko dyrektora zarządzającego, które objął Ryszard Sibilski, jest nowo utworzone. Zajmie się on rozwojem firmy Jake Vision na rynku krajowym i zagranicznym.

Czytaj też: PiS i jego sojusznicy w ostatnim kwartale 2023 nadal dominowali w TVP i Polskim Radiu

Sibilski od 2006 roku pracował w Endemolu (w listopadzie poinformowano o jego odejściu). W tym czasie firma wyprodukowała polskie wersje takich programów, jak: "Big Brother", "MasterChef" i "MasterChef Junior", "Twoja twarz brzmi znajomo" czy "The Wall. Wygraj marzenia".

Julia Ogińska w Endemol Shine Polska kierowała sprzedażą formatów rozrywkowych i rozwojem branded content. W przeszłości m.in. nadzorowała kupowanie licencji w TVP i sprzedaż międzynarodową programów Discovery.

Jake Vision to producent takich formatów, jak "Milionerzy", "Love Island. Wyspa miłości", "Ninja Warrior" czy "Taniec z gwiazdami".

(KOZ, 01.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.