Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 30, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fundacja Avalon ogłasza konkurs dla dziennikarzy piszących o wyzwaniach związanych z niepełnosprawnością

Do wygrania w konkursie trzy nagrody, każda z nich w wysokości 4 tys. zł (screen: Fundacja Avalon)

Fundacja Avalon ogłasza konkurs dziennikarski na materiały o problemach, z jakimi zmagają się osoby z niepełnosprawnościami w życiu codziennym, zawodowym i medialnym. Zgłoszenia do 21 lutego.

Konkurs skierowany jest do dziennikarzy prasowych, internetowych, radiowych i telewizyjnych pracujących w redakcjach mediów ogólnopolskich, regionalnych i lokalnych działających na terytorium Polski oraz do osób współpracujących z tymi redakcjami.

Czytaj też: Widownia wejść z 32. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy dochodziła do 1,13 mln widzów

W ramach konkursu fundacja zachęca do tworzenia materiałów nawiązujących do idei kampanii „Teraz mnie widzisz?” – zwraca ona uwagę na problem niezauważalności osób z niepełnosprawnościami w życiu codziennym, zawodowym czy medialnym. Do konkursu można zgłosić materiały dziennikarskie, które zostały opublikowane w czasie trwania kampanii „Teraz mnie widzisz?” w kategoriach: Pióro (tekst), Mikrofon (audio), Ekran (wideo). Do wygrania trzy nagrody, każda z nich w wysokości 4 tys. zł.

„Poprzez udział w konkursie zachęcamy do wsparcia działań prowadzonych przez Fundację Avalon oraz promowania idei inkluzywnego, swobodnego społeczeństwa, w którym zauważony powinien być każdy i gdzie każdy może realizować swoje ambicje i plany na równych zasadach” – mówi Helena Szczuka, Kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji Fundacji Avalon.

Zgłoszenia do konkursu wraz z materiałem dziennikarskim należy przesłać do 21 lutego poprzez formularz dostępny na stronie kampanii.

Czytaj też: Najlepsi dziennikarze medyczni nagrodzeni przez Stowarzyszenie Dziennikarze dla Zdrowia

(MZD, 30.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.