Karol Stefański objął stanowisko creative lab director w Lifetube i Gamesecie
Karol Stefański pracuje w branży marketingowej od 2005 roku (fot. materiały prasowe)
Karol Stefański dołączył do zespołu Grupy Lifetube, która zajmuje się influencer marketingiem i gaming marketingiem. Jako creative lab director będzie realizował projekty kreatywne dla klientów Lifetube i Gamesetu.
Dział creative lab Grupy Lifetube odpowiada za wieloletnią współpracę z takimi klientami, jak: Obi, Biedronka i Hebe. Karol Stefański jest odpowiedzialny za zarządzanie zespołem opracowującym strategie i koncepty kreatywne w oparciu o influencer marketing. Kieruje również zespołami tworzącymi kampanie gaming marketingu. Wcześniej działem creative lab kierowała Małgorzata Jakimowicz.
Czytaj też: Fuzja firm monitorujących media: IMM łączy się z PSMM Monitoring & More
Stefański pracuje w branży marketingowej od 2005 roku, m.in w agencjach DDB, OS3, Change Serviceplan oraz własnej We Love Ads, działającej w ramach struktur Value Media (Group One). Pracował dla takich klientów, jak: Orange, BMW, DOZ, PKO Bank Polski. W poprzednich firmach zajmował się zespołami client service i new business. Stworzył również dział, który był wewnętrzną agencją reklamową grupy Empik.
(AMS, 30.01.2024)