Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 29, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wirtualna Polska poszerzy portfolio i uruchomi dwa kanały telewizyjne

Wirtualna Polska nadaje też kanały internetowe, np. Karuzelę Śmiechu (screen: Pilot.wp.pl)

Wirtualna Polska uruchomi dwa kanały telewizyjne. Do naziemnej Telewizji WP dołączą Kabaret TV i Patronite Travel, dostępne u operatorów płatnej telewizji – ustalił "Presserwis".

Z naszych informacji wynika, że Wirtualna Polska czeka na decyzję KRRiT o przyznaniu koncesji na kanał Kabaret TV oraz Patronite Travel. Oba mają być dostępne w dystrybucji kablowo-satelitarnej.

Nadawca jest już gotowy do uruchomienia Kabaret TV. Jego start jest planowany wstępnie na koniec lutego. Z kolei nad Patronite Travel trwają jeszcze prace ramówkowe. Początkowo oferty obu stacji mają bazować na posiadanych już przez Wirtualną Polskę programach, ale docelowo pojawią się też nowe produkcje.

Czytaj też: Pierwszy raz od ośmiu lat WOŚP najważniejszym newsem wieczornych wiadomości TVP

Pierwszy z tych kanałów ma być całodobową stacją kabaretową. Z kolei Patronite Travel ma pokazywać programy podróżnicze. Grupa Wirtualna Polska udziałowcem Patronite została w sierpniu 2022 roku.

Według Nielsen Media, naziemna Telewizja WP (Wirtualna Polska Media) miała w 2023 średnio 0,55 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (spadek z 0,57 proc. rok wcześniej) i 0,62 proc. w komercyjnej 16-59 (0,64 proc. w 2022).

W związku z planami Wirtualnej Polski internetowy kanał typu FAST (free ad-supported streaming television) Kabaret TV, dostępny w Pilocie WP, zmienił nazwę na Karuzela Śmiechu.

Zawartość stacji się nie zmieniła. Karuzela Śmiechu nadaje programy kabaretowe z archiwum Telewizji WP.

W Pilocie WP są też dostępne inne autorskie kanały internetowe Wirtualnej Polski – Auto Pilot, Pilot w Domu, Glina TV i Patronite Podróże.

Czytaj też: Kowalczyk: TV Republika jak TVP Info na sterydach. Ale sama skazuje się na niszowość

(MNIE, 29.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.