Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 31, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Żabka rozszerza ofertę gastronomiczną – street food dla każdego!

Jednym z głównych kierunków długofalowej strategii Żabki jest rozszerzanie oferty gastronomicznej. Firma kontynuuje rozwój w tym kierunku, zwiększając swoją specjalizację i proponując bardziej rozbudowaną gastronomię w ramach oferty #PROSTOzPIECA. Żabka realizuje kolejne inwestycje zarówno w zakresie wyposażenia sklepów w piece konwekcyjno-mikrofalowe MerryChef, jak i rozbudowy portfolio produktów marek własnych. Celem firmy jest, aby sklepy Żabka były miejscem, które oferuje łatwy dostęp do street foodu dla każdego, w przystępnej cenie i dobrej jakości.

W Żabce można kupić posiłki na cały dzień – od kanapki na śniadanie, przez pożywny obiad, aż po płynne przekąski. Klienci w ramach marek własnych znajdą produkty dobrej jakości, w przystępnych cenach, które zostały stworzone w taki sposób, by odpowiadać na codzienne potrzeby żywieniowe i ułatwiać życie. Wszystkie są weryfikowane pod kątem jakości, tworzone w unikatowy sposób pod względem receptury, a także w przystępnych opakowaniach, by konsumenci w każdej chwili, kiedy mają na to ochotę, mogli je spożyć.

Najpopularniejsze marki własne w Żabce

Aktualnie w portfolio Żabki znaleźć można kilkaset produktów dostępnych w ramach 15 marek własnych. Największy udział marki własne mają w kategoriach dań gotowych, np. oferta Szamamm i Dobra Karma oraz szybkich przekąsek, m.in. kanapek Tomcio Paluch, płynnych przekąsek Foodini czy soków i napojów Wycisk. Jeśli dodamy do tego ofertę gastronomiczną Żabki, otrzymamy około 350 produktów marek własnych dostępnych tylko w tej sieci handlowej.

Ogromne powodzenie wśród klientów zdobyły przekąski na ciepło, dostępne w Żabce w ramach Żabka Café. W czołówce marek własnych, posiadających największą liczbę lojalnych i powracających klientów, jest hot dog. W 2023 roku sprzedano ich ponad 80 mln, w tym ponad 1 mln w wariantach limitowanych, czyli kolorowych, pojawiających się z różnych okazji. Drugie miejsce na podium, z ponad 14 mln sprzedanych sztuk, zajęło panini, a trzecie – chrupiące przekąski z oferty #PROSTOzPIECA, których kupiono ponad 6 mln sztuk. Wśród nich największą popularnością cieszyły się chrupboxy, czyli produkty w zestawach.

– Hot dog to z pewnością ulubiona ciepła przekąska klientów sieci Żabka, jesteśmy w tej kategorii niezaprzeczalnym liderem na rynku. Cieszy nas również rosnące zainteresowanie klientów innymi produktami z naszej sukcesywnie poszerzanej oferty gastronomicznej w ramach #PROSTOzPIECA. Mam tu na myśli m.in.: zapiekanki, frytki, churrosy czy nuggetsy. Tworząc „value innovation” w gastronomii, serwujemy posiłki sprawdzonej jakości za przystępną cenę. Naszą misją jest demokratyzowanie produktów gastronomicznych, czyli zapewnienie ich dostępności dosłownie każdemu – mówi Jerzy Roguski, dyrektor ds. komercyjnych i rozwoju handlu w Żabka Polska.

Press

Lider oferty gastronomicznej w Polsce

Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można nie tylko hot dogi i panini, ale także pizza wrapy oraz wiele słodkości – od croissantów, przez drożdżówki, donuty i pączki. Nie brakuje też gorącej kawy oraz innych ciepłych napojów. W ponad 3000 wybranych sklepach Żabka, w których zainstalowano piece konwekcyjno-mikrofalowe MerryChef, dostępne są chrupiące przekąski z oferty #PROSTOzPIECA: zapiekanki, frytki, churrosy, nuggetsy, chicken popsy oraz stripsy z kurczaka, a także produkty w zestawach: chrupbox nuggetsy z frytkami, chrupbox chicken popsy z frytkami oraz chrupbox stripsy z frytkami. Z każdym tygodniem liczba placówek z ofertą #PROSTOzPIECA rośnie.

Natomiast hot dogi można kupić we wszystkich sklepach stacjonarnych Żabka, znajdują się one także w ofercie placówek sezonowych oraz w mobilnych Żabkach – podczas koncertów i wydarzeń kulturalnych. W dwóch sklepach (w Warszawie i Poznaniu) tę przekąskę przygotowuje też robot Robbie. Klienci Żabki mogą spróbować kilkunastu różnych kombinacji smakowych hot doga, wedle uznania dobierając rodzaj kiełbaski oraz sosu, a w przypadku większego głodu decydując się na hot doga w wersji XXL. Mogą wybrać również unikatowe, kolorowe hot dogi, które pojawiają się w sklepach sieci w ramach ofert czasowych. Znalazły się wśród nich już: Black Dog, czyli limitowana, czarna wersja tej ciepłej przekąski przygotowana z okazji Black Friday, różowy Love Dog na święto zakochanych, Summer Dog – „słoneczna” wersja na lato czy fioletowy hot dog Prymus, oferowany w pierwszych dniach września.

W 2024 roku Żabka szykuje kolejne nowości, w tym również gastronomiczne. Czy na podium najpopularniejszych przekąsek na ciepło zajdą jakieś zmiany? Warto śledzić bieżącą ofertę gastronomiczną na https://www.zabka.pl/zabka-cafe.

(31.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.