Agencja Win-Win Communication odpowiada za komunikację Żubrówki
Agencja odpowiada za całe portfolio produktów Żubrówki (fot. materiały parsowe)
Agencja Win-Win Communication odpowiada za działania PR dla marki Żubrówka.
W ramach współpracy w 2024 roku agencja Win-Win Communication przejmie pełne wsparcie w zakresie brand PR na arenie międzynarodowej oraz dodatkowo na polskim rynku. Agencja odpowiada m.in. za media relations oraz pozycjonowanie ekspertów marki. Komunikacja obejmie całe portfolio produktów: Żubrówka Biała, Żubrówka Czarna, Fresh Żu oraz komunikację o nowościach produktowych.
Win-Win Communication to agencja komunikacji działająca na rynku od kwietnia 2023 roku, założona przez Agnieszkę Szostek i Izabelę Żyndul-Jamka. Do tej pory w portfolio agencji znaleźli się m.in. tacy klienci, jak: Grinday, Sporters, Meat Stuff i Boska Pszczoła.
(KAP, 25.01.2024)