Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Styczeń 25, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Win-Win Communication odpowiada za komunikację Żubrówki

Agencja odpowiada za całe portfolio produktów Żubrówki (fot. materiały parsowe)

Agencja Win-Win Communication odpowiada za działania PR dla marki Żubrówka.

W ramach współpracy w 2024 roku agencja Win-Win Communication przejmie pełne wsparcie w zakresie brand PR na arenie międzynarodowej oraz dodatkowo na polskim rynku. Agencja odpowiada m.in. za media relations oraz pozycjonowanie ekspertów marki. Komunikacja obejmie całe portfolio produktów: Żubrówka Biała, Żubrówka Czarna, Fresh Żu oraz komunikację o nowościach produktowych.

Win-Win Communication to agencja komunikacji działająca na rynku od kwietnia 2023 roku, założona przez Agnieszkę Szostek i Izabelę Żyndul-Jamka. Do tej pory w portfolio agencji znaleźli się m.in. tacy klienci, jak: Grinday, Sporters, Meat Stuff i Boska Pszczoła.

(KAP, 25.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.