Jakub Kossut globalnym wiceprezesem ds. strategii rozwoju nowych rynków w Adlook

Jakub Kossut przez 20 lat pracował w EssenceMediacom Polska (fot. materiały prasowe)
Firma technologiczna Adlook mianowała Jakuba Kossuta na stanowisko globalnego wiceprezesa ds. strategii rozwoju nowych rynków (global VP of market entry strategy).
W tej roli Kossut ma nadzorować globalne inicjatywy rozwojowe i wspierać firmę, której produkty (m.in. dzięki algorytmom deep learning) pomagają markom, domom mediowym i agencjom zarządzać kampaniami reklamowymi w sposób dostosowany do wymagań cookieless.
Kossut przez 20 lat pracował w EssenceMediacom Polska, przechodząc od stanowiska research specialist w 2003 do CEO firmy w 2018 roku. Kossut z EssenceMediacom Polska rozstał się na początku 2023 roku.
Plany spółki Adlook obejmują rozwój w czterech kolejnych krajach w 2024 roku. W tej chwili firma jest obecna w Stanach Zjednoczonych, Meksyku, Brazylii, Wielkiej Brytanii, Francji, a od listopada ubiegłego roku także w Polsce.
Adlook to firma technologiczna specjalizująca się w optymalizacji efektywności kampanii brandingowych oraz strategiach minimalizujących nieefektywne wydatki reklamowe. Rozwiązanie Adlook Smart to platforma sprzedaży reklam (demand-side platform, DSP) zbudowana z myślą o kampaniach brandingowych, oferująca efektywny zakup mediów dzięki zaawansowanym algorytmom deep learning.
(AMS, 25.01.2024)
