Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 24, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W lutowym cenniku Polsatu najdroższe są "Wydarzenia". Ponad 60 tys. złotych

Za najdroższe spoty przy "Wydarzeniach", prowadzonych m.in. przez Piotra Witwickiego, trzeba zapłacić o 0,8 proc. więcej, niż przed rokiem (fot. materiały prasowe)

W lutowym cenniku Polsatu ceny reklam dochodzą do 63,3 tys. zł.

Tyle trzeba zapłacić za najdroższy, 30-sekundowy spot przy głównym wydaniu "Wydarzeń" o 18.50. To o 0,8 proc. więcej, niż przed rokiem.

Czytaj też: "Fakty" najdroższe w lutowym cenniku TVN. Najwyżej wyceniane reklamy za ponad 60 tys. zł

Wśród najwyżej wycenianych pozycji znalazły się również serial "Pierwsza miłość" – do 60,6 tys. zł (o 5,4 proc. więcej), "Sport" po "Wydarzeniach" – ceny reklam sięgają 52,8 tys. zł (o 9 proc. mniej), serial "Gliniarze" – do 47,1 tys. zł (21,7 proc. w górę) i reality show "Farma" – do 46,1 tys. zł (o 16,8 proc. mniej).

W 2023 roku cennik na luty udostępniono na dni od 1 do 26 lutego, a ostatnie dni lutego, kiedy ruszała wiosenna ramówka, włączono już do cennika marcowego. W tym roku oferta wiosenna startuje jednak na początku marca.

Czytaj też: Spór prawny wokół TVP i Polskiego Radia. Sąd rejestrowy nie wpisał likwidacji do KRS

(MNIE, 24.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.