Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 23, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Radio po dwóch latach zamierza wrócić do korzystania z Radio Tracka

Badanie Radio Track podważała poprzednia prezeska Polskiego Radia (fot. Pexels.com)

Polskie Radio zamierza ponownie korzystać z badania Radio Track, standardowego pomiaru słuchalności radia w Polsce.

– Agencja reklamy, której zadaniem jest sprzedaż czasu reklamowego, była pozbawiona najważniejszego narzędzia – czyli badań słuchalności. Polskie Radio podjęło już działania zmierzające do zakupu badania Radio Track – mówi Monika Kuś, rzeczniczka publicznego radia.

Czytaj też: Zarobki propagandystów TVP w Polskim Radiu. Klarenbach, Rachoń, Kania

Polskie Radio, podobnie jak 17 regionalnych rozgłośni publicznych, przestało kupować Radio Track dwa lata temu. Badanie podważała ówczesna prezeska spółki Agnieszka Kamińska.

(KOZ, 23.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.