Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 23, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP domaga się 1,35 mln zł odszkodowania od Adamczyka, Pereiry i Tulickiego

Adamczyk, Pereira i Tulicki uniemożliwili spółce korzystanie z infrastruktury budynku TAI przy pl. Powstańców Warszawy (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Likwidator Telewizji Polskiej Daniel Gorgosz wystosował do byłego kierownictwa Telewizyjnej Agencji Informacyjnej przedsądowe wezwanie do zapłaty 1,35 mln zł odszkodowania.

Jak podano w komunikacie, żądana należność stanowi równowartość szkody, jaką TVP poniosła "w związku z niemożnością wykonania świadczeń reklamowych oraz sponsorskich w dniach 20-29 grudnia 2023 r. na antenach TVP Info oraz TVP3, na skutek bezprawnych działań podjętych wspólnie przez Michała Adamczyka, Samuela Pereirę i Marcina Tulickiego". Uniemożliwili oni spółce korzystanie z infrastruktury budynku TAI przy pl. Powstańców Warszawy.

Czytaj też: Spór prawny wokół TVP i Polskiego Radia. Sąd rejestrowy nie wpisał likwidacji do KRS

TVP poinformowała również, że żądanie odszkodowania nie wyczerpuje roszczeń spółki wobec Michała Adamczyka, Samuela Pereiry i Marcina Tulickiego "z tytułu wyrządzenia innych szkód związanych z ich działaniami, których wysokość jest obecnie ustalana". Mają być one przedmiotem odrębnych wezwań kierowanych do nich przez telewizję.

(KOZ, 23.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.