Plany byłego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza  |  KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany byłego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza  |  KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany byłego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza  |  KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 19, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziennikarskie transgraniczne projekty śledcze w sumie dostaną 1,5 mln euro

Projekty mogą być dofinansowane kwotą od 5 do 50 tys. euro (fot. Investigativejournalismforeu.net)

Na granty w wysokości od 5 do 50 tys. euro mogą liczyć zwycięskie projekty dziennikarskie, zgłoszone do konkursu w ramach Investigative Journalism for Europe (IJ4EU). Międzynarodowy Instytut Prasowy (IPI) i konsorcjum organizacji pozarządowych właśnie rozpoczęły przyjmowanie wniosków.

Wnioski do programu mogą przesyłać nieformalne zespoły dziennikarzy lub organizacje informacyjne, które muszą mieć członków z co najmniej dwóch z 27 krajów europejskich Unii Europejskiej lub z Albanii, Bośni i Hercegowiny, Gruzji, Islandii, Liechtensteinu, Czarnogóry, Macedonii Północnej, Norwegii, Serbii i Ukrainy.

Zgłoszony do konkursu projekt musi koncentrować się na temacie o znaczeniu transgranicznym. Rozpatrywane będą projekty dotyczące tematów takich, jak: korupcja, przestępstwa finansowe, bezpieczeństwo, demokracja, prawa człowieka, środowisko i zmiany klimatu, migracja i zdrowie publiczne. Grant IJ4EU może dofinansowywać wydania drukowane, media internetowe, filmy dokumentalne i produkcje wieloplatformowe.

Program prowadzony przez Międzynarodowy Instytut Prasowy (IPI) i konsorcjum organizacji pozarządowych zapewnia dotacje w wysokości 1,5 mln euro w latach 2024/2025. Dotacja IJ4EU może pokryć do 100 proc. kosztów projektu dziennikarskiego, a dofinansowanie może wynieść, w zależności od wielości projektu, od 5 do nawet 50 tys. euro. Elektroniczny wniosek aplikacyjny znajduje się na stronie projektu.

(PAR, 19.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.