Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 19, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziennikarskie transgraniczne projekty śledcze w sumie dostaną 1,5 mln euro

Projekty mogą być dofinansowane kwotą od 5 do 50 tys. euro (fot. Investigativejournalismforeu.net)

Na granty w wysokości od 5 do 50 tys. euro mogą liczyć zwycięskie projekty dziennikarskie, zgłoszone do konkursu w ramach Investigative Journalism for Europe (IJ4EU). Międzynarodowy Instytut Prasowy (IPI) i konsorcjum organizacji pozarządowych właśnie rozpoczęły przyjmowanie wniosków.

Wnioski do programu mogą przesyłać nieformalne zespoły dziennikarzy lub organizacje informacyjne, które muszą mieć członków z co najmniej dwóch z 27 krajów europejskich Unii Europejskiej lub z Albanii, Bośni i Hercegowiny, Gruzji, Islandii, Liechtensteinu, Czarnogóry, Macedonii Północnej, Norwegii, Serbii i Ukrainy.

Zgłoszony do konkursu projekt musi koncentrować się na temacie o znaczeniu transgranicznym. Rozpatrywane będą projekty dotyczące tematów takich, jak: korupcja, przestępstwa finansowe, bezpieczeństwo, demokracja, prawa człowieka, środowisko i zmiany klimatu, migracja i zdrowie publiczne. Grant IJ4EU może dofinansowywać wydania drukowane, media internetowe, filmy dokumentalne i produkcje wieloplatformowe.

Program prowadzony przez Międzynarodowy Instytut Prasowy (IPI) i konsorcjum organizacji pozarządowych zapewnia dotacje w wysokości 1,5 mln euro w latach 2024/2025. Dotacja IJ4EU może pokryć do 100 proc. kosztów projektu dziennikarskiego, a dofinansowanie może wynieść, w zależności od wielości projektu, od 5 do nawet 50 tys. euro. Elektroniczny wniosek aplikacyjny znajduje się na stronie projektu.

(PAR, 19.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.