Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Agencja Heart & Brain  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Agencja Heart & Brain  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Agencja Heart & Brain  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 13, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła Eska2 z polską muzyką dla słuchaczy 30-49 lat. Nie będzie disco polo

"Zapewnimy idealne muzyczne flow, niezaburzone mocnym rapem i disco polo" – zapowiada szef muzyczny Eski2 (fot. materiały prasowe)

Od piosenki "Całkiem nowa bajka" nadawanie rozpoczęło Radio Eska2, które zastąpiło w eterze nadające od maja 2021 roku Radio SuperNova. Rozgłośnia gra polskie piosenki głównie z lat 1990-2020. Na playliście nie będzie disco polo.

Radio Eska2 prezentować będzie wyłącznie polską muzykę według autorskiej koncepcji, zbliżonej do formatu Adult Contemporary.

Czytaj też: Polskie Radio rezygnuje z Polska Press, bo „radio zatrudnia znakomitych dziennikarzy”

"Ogromna część naszej playlisty to nagrania z lat 1990-2020 – to hity, które towarzyszyły naszym słuchaczom na różnych etapach ich życia i wywołują najlepsze wspomnienia. To wszystko uzupełnione będzie najciekawszymi nowościami z ostatnich miesięcy oraz legendarnymi nagraniami z lat osiemdziesiątych" – wyjaśnia w komunikacie Paweł Karpiński, dyrektor muzyczny Eski i Eski2. "Zapewnimy idealne muzyczne flow, niezaburzone mocnym rapem i disco polo" – dodaje.

Nowe radio, którego liner brzmi "Najlepsze polskie hity", skierowane jest do słuchaczy w wieku 30-49 lat. "To nasza zasadnicza grupa docelowa. Mamy jednak świadomość, że ze względu na specyficzny format dla niektórych słuchaczy będziemy stacją »drugiego wyboru«" – przyznał Olgierd Wojtkowiak, dyrektor programowy Eski i Eski 2.

Główne pasma mają prowadzić ci sami prezenterzy, co w Radiu SuperNova: Dawid Wajda, Artur Jarząbek i Paweł Bogaj (6-9), Katarzyna Grodzka i Kuba Klym (9-13), Kamil Kowalski (13-17) i Mateusz Kwiatkowski (17-21).

Serwisy informacyjne z kraju i ze świata nadawane są w dni powszednie od 6 do 18, w paśmie porannym i popołudniowym co pół godziny, a w ciągu dnia – co godzinę. W weekendy ich nie będzie.

Czytaj też: Tomasz Żąda wrócił na antenę Trójki. Program III bez Karola Gnata i Wojciecha Surmacza

Brand managerem Eski2 jest Andrzej Descours, piastujący analogiczne stanowiska w Esce.

Oprawa stacji została przygotowana przez amerykańskie studio ReelWorld, wiodącym głosem lektorskim jest Magdalena Kropidłowska.

Grupa ZPR Media, wybierając nazwę Eska2, zdecydowała się rozwijać markę parasolową Eska – w Warszawie nadaje także Eska Rock.

Radio SuperNova, tak jak jego poprzednik – Radio Wawa – również grało wyłącznie polską muzykę.

Czytaj też: Artur Orzech wraca do TVP. Ma komentować Eurowizję i prowadzić "Szansę na sukces"

(KOZ, 13.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.