"Sieci", "Do Rzeczy" i "NIE" podrożały. Koniec z symboliczną ceną
"Sieci" i "Do Rzeczy" podrożały o dwa złote, a "NIE" o niecałe 1,30 zł (screen: tygodniknie.pl)
W okresie świąteczno-noworocznym "NIE", "Do Rzeczy" i "Sieci" podwyższyły ceny okładkowe.
O dwa złote podrożał tygodnik "Sieci" (Fratria) – z 8,90 do 10,90 zł. Pierwszy numer z nową ceną ukazał się już 18 grudnia ub.r. Taką samą strategię przyjęła redakcja "Do Rzeczy" (Orle Pióro) – podwyżkę o dwa złote wprowadzono przy okazji okresu świąteczno-noworocznego. Tygodnik kosztuje już 11,90 zł.
Czytaj też: "Rzeczpospolita", "Parkiet" i "Puls Biznesu" po Nowym Roku zdrożały
W pierwszym tygodniu stycznia zwiększyła się zaś cena tygodnika "NIE" (Urma) – z 6,66 do 7,90 zł.
(MZD, 09.01.2024)