Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 08, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TV Republika poszerzyła zasięg. Tomasz Sakiewicz: "Chcemy być wszędzie, gdzie to możliwe"

Z lokalnych multipleksów stacji nie ma jeszcze tylko na MUX L7, należącym do spółki TVL (fot. Wojciech Olkuśnik/East News)

TV Republika dołączyła do oferty MUX L2, zarządzanego przez Telewizję TVT z Rybnika.

MUX L2 emituje sygnał z nadajników w Rybniku i Ornontowicach. Wcześniej stacja pojawiła się też na MUX L4 we Wrocławiu i Świdnicy, zarządzanym przez MWE Networks.

TV Republika zyskała udziały

Obecnie TV Republika jest dostępna naziemnie także: na MUX L1 z Jeleniej Góry (MWE Networks) i MUX L3 w Tomaszowie Mazowieckim oraz Częstochowie (MWE Networks), MUX BCAST (Grupa Polsat Plus) w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku oraz w Katowicach na MUX TVS.

Czytaj też: W KRRiT jest kolejna skarga na TV Republika. Porównano imigrantów do odpadów

Z lokalnych multipleksów stacji nie ma jeszcze tylko na MUX L7, należącym do spółki TVL, a zarządzanym przez BCAST. MUX emituje sygnał z nadajników w Lubinie i Głogowie. – Chcemy być wszędzie, gdzie jest to tylko możliwe – przekazał nam Tomasz Sakiewicz, prezes i redaktor naczelny TV Republika, pytany o to, czy stacja dołączy też do MUX L7.

Operatorzy stałych i czasowych MUX lokalnych, w przeciwieństwie do ogólnopolskich, mają dowolność w kształtowaniu ich składu programowego. Mogą więc zawierać umowy na reemisję sygnału z nadawcami mającymi polskie koncesje. Według Nielsen Media TV Republika zyskała udziały w rynku po zaprzestaniu emisji propagandowego TVP Info.

  • W środę 20 grudnia, w dniu zawieszenia emisji TVP Info, stacja miała średnio 2,61 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 1,13 proc. w komercyjnej 16-49 i 1,75 proc. w komercyjnej 16-59.
  • Dzień później, w czwartek, było to odpowiednio – 3,35 proc., 1,94 proc. i 2,22 proc.
  • Dla porównania w listopadzie TV Republika miała zaledwie 0,11 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,03 proc. w komercyjnej 16-49 i 0,05 proc. w komercyjnej 16-59.

Poza emisją naziemną stacja jest też dostępna u operatorów płatnej telewizji i poprzez Tvrepublika.pl.

Czytaj też: Po artykule w "Wyborczej" Kącki został zawieszony, ale się broni. "Tekst był sprawdzany"

(MNIE, 08.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.