Większościowy udziałowiec Brand24  |  Lista dziennikarzy, których skusiła TVP  |  Jankowski dostał autorski program w TV Republika  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Stacje radiowe na majówkę  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Większościowy udziałowiec Brand24  |  Lista dziennikarzy, których skusiła TVP  |  Jankowski dostał autorski program w TV Republika  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Stacje radiowe na majówkę  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Większościowy udziałowiec Brand24  |  Lista dziennikarzy, których skusiła TVP  |  Jankowski dostał autorski program w TV Republika  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Stacje radiowe na majówkę  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 08, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TV Republika poszerzyła zasięg. Tomasz Sakiewicz: "Chcemy być wszędzie, gdzie to możliwe"

Z lokalnych multipleksów stacji nie ma jeszcze tylko na MUX L7, należącym do spółki TVL (fot. Wojciech Olkuśnik/East News)

TV Republika dołączyła do oferty MUX L2, zarządzanego przez Telewizję TVT z Rybnika.

MUX L2 emituje sygnał z nadajników w Rybniku i Ornontowicach. Wcześniej stacja pojawiła się też na MUX L4 we Wrocławiu i Świdnicy, zarządzanym przez MWE Networks.

TV Republika zyskała udziały

Obecnie TV Republika jest dostępna naziemnie także: na MUX L1 z Jeleniej Góry (MWE Networks) i MUX L3 w Tomaszowie Mazowieckim oraz Częstochowie (MWE Networks), MUX BCAST (Grupa Polsat Plus) w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku oraz w Katowicach na MUX TVS.

Czytaj też: W KRRiT jest kolejna skarga na TV Republika. Porównano imigrantów do odpadów

Z lokalnych multipleksów stacji nie ma jeszcze tylko na MUX L7, należącym do spółki TVL, a zarządzanym przez BCAST. MUX emituje sygnał z nadajników w Lubinie i Głogowie. – Chcemy być wszędzie, gdzie jest to tylko możliwe – przekazał nam Tomasz Sakiewicz, prezes i redaktor naczelny TV Republika, pytany o to, czy stacja dołączy też do MUX L7.

Operatorzy stałych i czasowych MUX lokalnych, w przeciwieństwie do ogólnopolskich, mają dowolność w kształtowaniu ich składu programowego. Mogą więc zawierać umowy na reemisję sygnału z nadawcami mającymi polskie koncesje. Według Nielsen Media TV Republika zyskała udziały w rynku po zaprzestaniu emisji propagandowego TVP Info.

  • W środę 20 grudnia, w dniu zawieszenia emisji TVP Info, stacja miała średnio 2,61 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 1,13 proc. w komercyjnej 16-49 i 1,75 proc. w komercyjnej 16-59.
  • Dzień później, w czwartek, było to odpowiednio – 3,35 proc., 1,94 proc. i 2,22 proc.
  • Dla porównania w listopadzie TV Republika miała zaledwie 0,11 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,03 proc. w komercyjnej 16-49 i 0,05 proc. w komercyjnej 16-59.

Poza emisją naziemną stacja jest też dostępna u operatorów płatnej telewizji i poprzez Tvrepublika.pl.

Czytaj też: Po artykule w "Wyborczej" Kącki został zawieszony, ale się broni. "Tekst był sprawdzany"

(MNIE, 08.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.