Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 05, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio CCM z Gliwic ma nowego właściciela. Nadawcę przejęła Eska

Nowa rozgłośnia poprawi zasięg Eski na Śląsku (fot. Pexels.com)

Radio Eska SA kupiło od Stowarzyszenia Deorecordings spółkę nadającą Radio CCM z Gliwic. Rozgłośnia ma wejść do sieci Eska.

Eska jest jedynym udziałowcem spółki. W jej zarządzie pozostał dotychczasowy prezes Krzysztof Budzisz, a stanowisko wiceprezesów objęli Ewa Rosiewicz (prezeska Eski) i Marcin Gębala (wiceprezes Eski).

Czytaj też: Jest likwidator 17 regionalnych rozgłośni Polskiego Radia. Adwokat i doradca

Z informacji "Presserwisu" wynika, że Radio CCM – po uzyskaniu zgody Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji – ma zmienić nazwę na Radio Eska. Rozgłośnia z Gliwic będzie 42. stacją sieci.

Nowa rozgłośnia poprawi zasięg Eski na Śląsku. Stacja ma pięć nadajników (w Gliwicach, Cieszynie, Oświęcimiu, Bielsku-Białej i Ustroniu), a w jej zasięgu jest 1,3 mln mieszkańców. 

W okresie czerwiec-listopad 2023 Radio CCM zanotowało w aglomeracji śląskiej 0,7 proc. udziału w czasie słuchania (badanie Radio Track). Spółka nadająca rozgłośnię w 2022 roku miała 951 tys. zł przychodów i 502 tys. zł straty. Radio CCM rozpoczęło nadawanie w 1998 roku.

Czytaj też: Agnieszka Szydłowska ma pokierować radiową Trójką. Zastąpi Marcina Wąsiewicza

(KOZ, 05.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.