Radio Piekary podwyższa ceny reklam w prime time
05.02.2007, 07:55

Od dziś o ponad 20 proc. rosną ceny reklam w prime time w śląskim Radiu Piekary.
W dni powszednie najbardziej, bo o 21,9 proc., wzrosną ceny 30-sekundowyh spotów emitowanych w pasmach 7-8 i 17-18 i będą kosztować 195 zł. W weekendy podrożeją do 140 zł reklamy nadawane w godz. 9-12 (o 16,7 proc.) i 16-18 (o 27,3 proc.). – Obserwujemy bardzo duży popyt na czas reklamowy w naszej stacji, a realizacja wszystkich zleceń jest tym trudniejsza, że możemy emitować tylko sześć minut spotów w każdej godzinie – mówi Piotr Skutela, zastępca dyrektora biura reklamy stacji. Skutela zapowiada, że wkrótce oferta handlowa zostanie rozbudowana o szczegółowy cennik sponsoringu. Radio Piekary jest stacją samorządową, koncesja należy do Miejskiego Domu Kultury. Udział w rynku lokalnym (aglomeracja śląska) rozgłośni wynosi 10,2 proc. (VI–XI 2006, Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC). Zobacz: Serwis internetowy Radia Piekary(KRZ, 05.02.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
