Przyszłość programu Tomasza Sekielskiego w TVP  |  Naczelny plotkarskiego serwisu BlaskOnline.pl  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przyszłość programu Tomasza Sekielskiego w TVP  |  Naczelny plotkarskiego serwisu BlaskOnline.pl  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przyszłość programu Tomasza Sekielskiego w TVP  |  Naczelny plotkarskiego serwisu BlaskOnline.pl  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 02, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał CTV9 od Red Carpet Media Group ruszy w 2024. Pokaże filmy i dokumenty

Red Carpet Media Group zadeklarował, że do uruchomienia nadawania będzie potrzebował dwóch miesięcy od chwili otrzymania koncesji (screen: YouTube/Red Carpet TV)

W 2024 roku wystartuje kanał CTV9 (Red Carpet Media Group), któremu KRRiT przyznała miejsce na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Jego nadawca czeka na finalizację formalności w KRRiT i dogaduje się z Emitelem, operatorem MUX 8, w sprawie umowy na emisję sygnału.

Nadawca musi otrzymać podpisaną przez przewodniczącego Rady koncesję. Na razie KRRiT podjęła w tej sprawie tylko uchwałę. – W tej chwili jesteśmy na etapie oczekiwania na decyzję KRRiT. Bez tego w zasadzie nie jesteśmy w stanie nic zaplanować – wyjaśnia Leszek Kułak, główny akcjonariusz Red Carpet Media Group. Jak dodaje, jego grupa jest też w kontakcie z firmą Emitel i pracuje nad umową na emisję na multipleksie. – Z tej strony na pewno pójdzie sprawnie – zapewnia Kułak.

CTV9 ma być stacją filmowo-dokumentalną

W raporcie giełdowym (spółka jest notowana na NewConnect) podano, że Red Carpet Media Group zadeklarował, iż do uruchomienia nadawania będzie potrzebował dwóch miesięcy od chwili otrzymania koncesji.

Czytaj też: Sylwester Polsatu miał więcej widzów od imprezy TVP

"Uzyskanie koncesji na nadawanie Programu za pośrednictwem Ogólnopolskiego Multipleksu MUX-8 pozwoli na zapewnienie pełnego ogólnopolskiego zasięgu technicznego dla kanału TV i tym samym bezpośrednio przyczyni się do znaczącego wzrostu osiąganych przez Spółkę przychodów finansowych z tytułu sprzedaży czasu reklamowego" – podano.

CTV9 ma być stacją filmowo-dokumentalną dla osób w wieku 30-80 lat. Jej nadawcą będzie spółka Red Carpet TV, zależna od Red Carpet Media Group. Była to jedna z dwóch propozycji złożonych w konkursie na wolne miejsca na MUX 8. Drugi wniosek – na stację filmowo-serialową RCTV, też od Red Carpet Media Group – został przez Krajową Radę odrzucony. Obecnie na MUX 8 nadają: Zoom TV (Grupa Kino Polska), Metro (TVN Warner Bros. Discovery), Nowa TV (Grupa Polsat Plus) i Telewizja WP (Wirtualna Polska Media).

Spółka Red Carpet Media Group jest nadawcą kanałów Red Carpet TV i Red Top TV, dostępnych u operatorów płatnej telewizji, oraz właścicielem serwisu streamingowego Red Go. Po trzech kwartałach 2023 roku miała 8,63 mln zł przychodów i 2,99 mln zł zysku netto. Jej przychody rok do roku zwiększyły się o 30,2 proc., a zysk urósł o 22,8 proc.

Czytaj też: Wydatki KRRiT w 2024 mają wzrosnąć o niemal 70 proc. Według Świrskiego budżet jest za mały

(MNIE, 02.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.