„Kevin sam w Nowym Jorku" najdroższy w styczniowym cenniku Polsatu. 80 tysięcy?
30-sekundowa reklama przy filmie "Kevin sam w Nowym Jorku" kosztuje do 80,1 tys. zł (screen: YouTube.com/Movieclips Classic Trailers)
"Kevin sam w Nowym Jorku" jest najwyżej wycenianą pozycją programową w cenniku Polsatu na styczeń.
30-sekundowa reklama przy filmie "Kevin sam w Nowym Jorku", który stacja pokaże 1 stycznia o 20, kosztuje do 80,1 tys. zł (o 70,8 proc. więcej, niż przed rokiem).
Czytaj też: "Fakty" najdroższe w styczniowym cenniku TVN. Ponad 40 tys. złotych
Z kolei ceny reklam przy przy "Sporcie" po głównym wydaniu "Wydarzeń" dochodzą do 46 tys. zł (22 proc. w górę), przy głównych "Wydarzeniach" – do 43,1 tys. zł (13,4 proc. w górę), przy reality show "Farma" do 40,4 tys. zł (14,4 proc. więcej), a przy serialu "Pierwsza miłość" – do 40,2 tys. zł (7,2 proc. więcej).
(MNIE, 23.12.2023)