Zysk spółki produkującej dla Netflixa  |  YES Biżuteria nie wybrała agencji  |  Grupa Kino Polska  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji"  |  TVN Siedem pracuje nad formułą  |  Widownia "Przyjaciółek" i "Naszego nowego domu" w Polsacie  |  TVP promuje swoje propozycje  |  Provident Polska wybiera  |  Kampania GoldenSubmarine dla Lego  |  Osiem podmiotów w przetargu  |  YouTube blokuje w Rosji kanał o wojnie w Ukrainie  |  Google zainwestuje 350 mln dol. w indyjską firmę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zysk spółki produkującej dla Netflixa  |  YES Biżuteria nie wybrała agencji  |  Grupa Kino Polska  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji"  |  TVN Siedem pracuje nad formułą  |  Widownia "Przyjaciółek" i "Naszego nowego domu" w Polsacie  |  TVP promuje swoje propozycje  |  Provident Polska wybiera  |  Kampania GoldenSubmarine dla Lego  |  Osiem podmiotów w przetargu  |  YouTube blokuje w Rosji kanał o wojnie w Ukrainie  |  Google zainwestuje 350 mln dol. w indyjską firmę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zysk spółki produkującej dla Netflixa  |  YES Biżuteria nie wybrała agencji  |  Grupa Kino Polska  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji"  |  TVN Siedem pracuje nad formułą  |  Widownia "Przyjaciółek" i "Naszego nowego domu" w Polsacie  |  TVP promuje swoje propozycje  |  Provident Polska wybiera  |  Kampania GoldenSubmarine dla Lego  |  Osiem podmiotów w przetargu  |  YouTube blokuje w Rosji kanał o wojnie w Ukrainie  |  Google zainwestuje 350 mln dol. w indyjską firmę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 23, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Kevin sam w Nowym Jorku" najdroższy w styczniowym cenniku Polsatu. 80 tysięcy?

30-sekundowa reklama przy filmie "Kevin sam w Nowym Jorku" kosztuje do 80,1 tys. zł (screen: YouTube.com/Movieclips Classic Trailers)

"Kevin sam w Nowym Jorku" jest najwyżej wycenianą pozycją programową w cenniku Polsatu na styczeń.

30-sekundowa reklama przy filmie "Kevin sam w Nowym Jorku", który stacja pokaże 1 stycznia o 20, kosztuje do 80,1 tys. zł (o 70,8 proc. więcej, niż przed rokiem).

Czytaj też: "Fakty" najdroższe w styczniowym cenniku TVN. Ponad 40 tys. złotych

Z kolei ceny reklam przy przy "Sporcie" po głównym wydaniu "Wydarzeń" dochodzą do 46 tys. zł (22 proc. w górę), przy głównych "Wydarzeniach" – do 43,1 tys. zł (13,4 proc. w górę), przy reality show "Farma" do 40,4 tys. zł (14,4 proc. więcej), a przy serialu "Pierwsza miłość" – do 40,2 tys. zł (7,2 proc. więcej).

(MNIE, 23.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.