Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 02, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Warner Bros. Discovery i Paramount rozmawiają o fuzji. Chcą rywalizować z Netflixem

Kapitalizacja rynkowa Warner Bros. Discovery to 28,4 mld dol., a Paramount Global – 10,4 mld dol.

Warner Bros. Discovery prowadzi rozmowy z Paramount Global na temat możliwej fuzji. Jak wynika z doniesień portalu Axios, wstępne rozmowy dotyczą głównie tego, w jaki sposób firmy mogłyby rywalizować z największymi konkurentami na rynku platform streamingowych – Netflixem, Amazonem i Disney+.

Szef WBD David Zaslav i Bob Bakish z Paramount przez kilka godzin rozmawiali w siedzibie Paramount na Times Square w Nowym Jorku.

Czytaj też: Serial "Forst" z Borysem Szycem w Netflixie od 11 stycznia

W 2021 roku WarnerMedia połączyło się z Discovery, dzięki czemu powstało Warner Bros. Discovery. W listopadzie br. David Zaslav wspomniał inwestorom o możliwościach dalszego rozwoju. WBD nadal globalnie nie uruchomił swojej największej platformy – Max (w Polsce zadebiutuje w 2024 roku) – jednak rozważa już kolejną wielką transakcję. Paramount stara się rozwijać serwis Paramount+.

Warner Bros. Discovery wniósłby do wspólnego przedsięwzięcia takie sieci telewizyjne, jak: CNN, HBO, TNT, TBS, Discovery Channel, Cartoon Network, Food Network, HGTV, TLC. Natomiast Paramount: CBS, Comedy Central, MTV, Nickelodeon i BET (magnat medialny Byron Allen złożył ofertę kupna tej ostatniej za 3,5 mld dol.).

Kapitalizacja rynkowa Warner Bros. Discovery (właściciela m.in. polskiego TVN) wynosi 28,4 mld dol., a Paramount Global – 10,4 mld dol.

Czytaj też: Sky 9 stycznia przestanie emitować brytyjską wersję serwisu Peacock

(MAC, 02.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.