Łukasz Pytlewski szefem działu danych i analiz w Proxi.cloud
21.12.2023, 06:53
![](/images/contents/photo_79630_1703116431_big.jpg)
Łukasz Pytlewski będzie odpowiadał za rozwój produktów służących do pomiaru efektywności działań marketingowych (fot. materiały prasowe)
Łukasz Pytlewski dołączył do firmy technologicznej Proxi.cloud zajmującej się targetowaniem i kampaniami drive to store. Został szefem działu danych i analiz jako head of data.
Łukasz Pytlewski ma odpowiadać za rozwój produktów Proxi.cloud służących do pomiaru efektywności działań marketingowych i monitoringu zachowań konsumentów w świecie offline. Ma też poszerzyć i udoskonalić ofertę analityczną.
Pytlewski prowadził projekty analityczne dla czołowych reklamodawców. Pracował m.in. w agencji GroupM i Accenture.
(AMS, 21.12.2023)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)