Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 21, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łukasz Pytlewski szefem działu danych i analiz w Proxi.cloud

Łukasz Pytlewski będzie odpowiadał za rozwój produktów służących do pomiaru efektywności działań marketingowych (fot. materiały prasowe)

Łukasz Pytlewski dołączył do firmy technologicznej Proxi.cloud zajmującej się targetowaniem i kampaniami drive to store. Został szefem działu danych i analiz jako head of data.

Łukasz Pytlewski ma odpowiadać za rozwój produktów Proxi.cloud służących do pomiaru efektywności działań marketingowych i monitoringu zachowań konsumentów w świecie offline. Ma też poszerzyć i udoskonalić ofertę analityczną.

Pytlewski prowadził projekty analityczne dla czołowych reklamodawców. Pracował m.in. w agencji GroupM i Accenture.

(AMS, 21.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.