Disney, Comcast i inne po odejściu z X zwiększyły wydatki na reklamę na Instagramie
Instagram wygrał na konflikcie reklamodawców z platformą X (fot. Julian Christ/Unsplash.com)
Według Sensor Tower duże amerykańskie firmy – w tym The Walt Disney Company i Comcast – zwiększyły wydatki na reklamę na Instagramie po wstrzymaniu reklam na platformie X.
Disney i Comcast zwiększyły wydatki w USA na aplikację należącą do Meta odpowiednio o 40 proc. i ok. 6 proc. w ciągu dwóch tygodni, licząc od 20 listopada. Tymczasem Paramount potroił swoje wydatki na Snapchacie.
Czytaj też: Elon Musk przywraca konto Alexa Jonesa, propagatora teorii spiskowych, na platformę X
Dane Sensor Tower pokazały, że 51 ze 100 największych reklamodawców w USA korzystających z X ograniczyło wydatki na reklamy w serwisie X, odkąd w październiku Elon Musk ubiegłego roku przejął tę platformę.
(MAC, 15.12.2023)