Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 13, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Disney+ i Hulu razem będą właścicielami najpopularniejszych tytułów w USA

Połączona aplikacja Disney+/Hulu będzie oferować 9 tys. różnych filmów i sezonów telewizyjnych

Według Ampere Analysis, katalog treści połączonej usługi Disney+ i Hulu Video on Demand (VoD), która ma wejść w życie na początku przyszłego roku, ustąpi jedynie Amazon Prime Video, a wyprzedzi Netflixa.

Zestawienie dotyczy 100 najpopularniejszych tytułów dostępnych na jednej platformie w Stanach Zjednoczonych. Połączona aplikacja Disney+/Hulu będzie oferować 9 tys. różnych filmów i sezonów telewizyjnych, jak sugeruje najnowsza analiza oferty Ampere. Stanie się tak nawet, jeśli ok. 300 tytułów będących własnością Comcast zostanie usuniętych z usługi. To sprawi, że całkowita oferta treści Disney+ i Hulu będzie mniejsza jedynie od 10 892 tytułów Amazon Prime Video i wyprzedzi 8391 tytułów Netflixa (stan na trzeci kwartał 2023 roku).

Joshua Rustage, analityk w Ampere Analysis, mówi: "Dzięki połączonej aplikacji oferującej Disney+ i Hulu, która ma zostać uruchomiona w USA na początku 2024 r., jej nowa, atrakcyjna oferta treści przesyłanych strumieniowo z pewnością wstrząśnie status quo. Rywale będą musieli zadbać o to, aby ich oferta pozostała konkurencyjna w miarę nasilania się walki o czas oglądania. Zwłaszcza, że potrzeba pozyskiwania środków na reklamy ma obecnie również kluczowe znaczenie dla miksu transmisji strumieniowej".

W trzecim kwartale 2023 r. Disney+ miał 17 ze 100 najpopularniejszych tytułów SvoD w Stanach Zjednoczonych, na czele z własną biblioteką filmów. W połączeniu z Hulu liczba ta wzrasta do 33, co daje wspólnemu podmiotowi największy łączny udział w najlepszych tytułach. Dla porównania, Netflix ma 29 tytułów, a maksymalnie miał 18.

W listopadzie Disney ogłosił, że przejmie 33 proc. udziałów w serwisie streamingowym Hulu należących do NBC Universal (należących z kolei do Comcast Corp.).

(MAC, 13.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.