Były prezes Radia 357 w nowej roli  |  wPolsce24 wprowadza nowe programy  |  Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Były prezes Radia 357 w nowej roli  |  wPolsce24 wprowadza nowe programy  |  Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Były prezes Radia 357 w nowej roli  |  wPolsce24 wprowadza nowe programy  |  Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 13, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Disney+ i Hulu razem będą właścicielami najpopularniejszych tytułów w USA

Połączona aplikacja Disney+/Hulu będzie oferować 9 tys. różnych filmów i sezonów telewizyjnych

Według Ampere Analysis, katalog treści połączonej usługi Disney+ i Hulu Video on Demand (VoD), która ma wejść w życie na początku przyszłego roku, ustąpi jedynie Amazon Prime Video, a wyprzedzi Netflixa.

Zestawienie dotyczy 100 najpopularniejszych tytułów dostępnych na jednej platformie w Stanach Zjednoczonych. Połączona aplikacja Disney+/Hulu będzie oferować 9 tys. różnych filmów i sezonów telewizyjnych, jak sugeruje najnowsza analiza oferty Ampere. Stanie się tak nawet, jeśli ok. 300 tytułów będących własnością Comcast zostanie usuniętych z usługi. To sprawi, że całkowita oferta treści Disney+ i Hulu będzie mniejsza jedynie od 10 892 tytułów Amazon Prime Video i wyprzedzi 8391 tytułów Netflixa (stan na trzeci kwartał 2023 roku).

Joshua Rustage, analityk w Ampere Analysis, mówi: "Dzięki połączonej aplikacji oferującej Disney+ i Hulu, która ma zostać uruchomiona w USA na początku 2024 r., jej nowa, atrakcyjna oferta treści przesyłanych strumieniowo z pewnością wstrząśnie status quo. Rywale będą musieli zadbać o to, aby ich oferta pozostała konkurencyjna w miarę nasilania się walki o czas oglądania. Zwłaszcza, że potrzeba pozyskiwania środków na reklamy ma obecnie również kluczowe znaczenie dla miksu transmisji strumieniowej".

W trzecim kwartale 2023 r. Disney+ miał 17 ze 100 najpopularniejszych tytułów SvoD w Stanach Zjednoczonych, na czele z własną biblioteką filmów. W połączeniu z Hulu liczba ta wzrasta do 33, co daje wspólnemu podmiotowi największy łączny udział w najlepszych tytułach. Dla porównania, Netflix ma 29 tytułów, a maksymalnie miał 18.

W listopadzie Disney ogłosił, że przejmie 33 proc. udziałów w serwisie streamingowym Hulu należących do NBC Universal (należących z kolei do Comcast Corp.).

(MAC, 13.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.