Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 07, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Luft head of creation w Cape Morris. Kacperczyk został chief design officer

Grzech Luft ostatnio związany był z agencją Gong (fot. materiały prasowe)

Grzech Luft objął stanowisko head of creation w agencji Cape Morris, zastępując Jarosława Kacperczyka, który awansował na stanowisko chief design officer.

Grzech Luft wcześniej związany był z agencją Gong, posiada wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej. Współtworzył kampanie 360 dla takich brandów, jak ING, Netflix, Tymbark i Ekstraklasa. Na swoim koncie ma ponad dwadzieścia najważniejszych nagród marketingowych w Polsce, m.in.: KTR, Effie, Mixx, Innovation, a także short listę w międzynarodowym konkursie Golden Drum i statuetki Mixx Awards Europe.

W Cape Morris Luft odpowiedzialny będzie za jakość oferty kreatywnej agencji, rozwój działu oraz koordynację kilkunastoosobowego zespołu copywriterów oraz art directorów.

(KAP, 07.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.