Luft head of creation w Cape Morris. Kacperczyk został chief design officer
Grzech Luft ostatnio związany był z agencją Gong (fot. materiały prasowe)
Grzech Luft objął stanowisko head of creation w agencji Cape Morris, zastępując Jarosława Kacperczyka, który awansował na stanowisko chief design officer.
Grzech Luft wcześniej związany był z agencją Gong, posiada wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej. Współtworzył kampanie 360 dla takich brandów, jak ING, Netflix, Tymbark i Ekstraklasa. Na swoim koncie ma ponad dwadzieścia najważniejszych nagród marketingowych w Polsce, m.in.: KTR, Effie, Mixx, Innovation, a także short listę w międzynarodowym konkursie Golden Drum i statuetki Mixx Awards Europe.
W Cape Morris Luft odpowiedzialny będzie za jakość oferty kreatywnej agencji, rozwój działu oraz koordynację kilkunastoosobowego zespołu copywriterów oraz art directorów.
(KAP, 07.12.2023)