Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Luty 01, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio PiK zmienia strukturę wewnętrzną i modyfikuje ramówkę

Publiczne bydgoskie Radio PiK dziś wprowadza nową ramówkę, by odmłodzić audytorium. Stacja zmieniła też strukturę, likwidując prawie wszystkie redakcje.

Od dziś pasma programowe Radia PiK poprowadzą młodzi dziennikarze, a programy mają być bardziej dynamiczne. Radio chce odmłodzić i poszerzyć audytorium. Do tej pory dużą jego część stanowili słuchacze powyżej 50. roku życia. – Ale naszym celem nie jest pokonanie komercyjnych stacji ogólnopolskich. Chcemy zaoferować program atrakcyjny również dla młodszego słuchacza, aktywnego zawodowo – mówi Michał Jagodziński, prezes stacji. Rozgłośnia więcej czasu poświęcać będzie gospodarce, kulturze, literaturze, reportażom i słuchowiskom. Stacja zmodyfikowała też strukturę wewnętrzną. Zlikwidowano sześć z ośmiu redakcji. Pozostawiono redakcję wiadomości i sportową, dziennikarze odpowiadają za swoje audycje bezpośrednio przed dyrektorem anteny. Została nim Ewa Kurzawa, do tej pory dziennikarka rozgłośni, dawniej kierowniczka redakcji muzycznej. Udział Radia PiK w rynku bydgoskim wynosi 8,8 proc. (VI – XI 2006, Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC).

(KRZ, 01.02.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.