Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 30, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Na początku przyszłego roku do Golf Channel mają powrócić transmisje golfowe

Według Nielsen Media kanał Golf Channel Polska notował w pierwszym półroczu 2023 roku średnio poniżej 0,01 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (fot. Pixabay.com)

Najprawdopodobniej w lutym do Golf Channel Polska (MWE Networks) powrócą transmisje golfowe, których emisję zawieszono późnym latem.

Jak przekazał "Presserwisowi" Karol Warda, prezes Golf Zone, nadawcy Golf Channel Polska, wcześniej, bo już w styczniu, w ramówce pojawią się archiwalne relacje z turniejów golfowych.

Obecnie stacja pokazuje m.in. magazyny, w tym program "Golf - pasja i sport" z biblioteki MWE Networks, a także pasma Adventure HD oraz "Tabu i skandale" z serialami dokumentalnymi. Nie nadaje już jednak np. transmisji z turniejów DP World Tour (dawniej European Tour).

- W mojej roli prezesa zarządu Golf Zone sp. z o.o. jestem odpowiedzialny za przeprowadzenie gruntownej restrukturyzacji zakupionej spółki. Celem jest optymalizacja jej działalności i podniesienie efektywności operacyjnej - mówi nam Warda. Jak dodaje, w ramach restrukturyzacji spółka koncentruje się na rozbudowie i wzbogaceniu oferty programowej, trwają zaawansowane negocjacje dotyczące nowych transmisji.

Czytaj też: Czabański poprosił premiera Morawieckiego o wyższą rekompensatę dla mediów publicznych

W drugiej połowie listopada grupa MWE Networks ogłosiła, że prezesem wszystkich jej spółek telewizyjnych zostanie Marcin Kowalski. Jak się okazuje, na razie ta zmiana nie będzie dotyczyła Golf Zone. Prezesem spółki pozostaje Warda.

Golf Channel uruchomiono w 2017 roku. Pomysłodawcą kanału, a do połowy czerwca 2023 też większościowym udziałowcem Golf Zone, był Marek Sowa, w przeszłości wiceprezes UPC Polska i były prezes Agory.

W połowie czerwca br. Michał Winnicki oraz należąca do niego spółka MWE Media (grupa MWE Networks) kupili 100 proc. udziałów w spółce Golf Zone.

Golf Zone w 2022 roku miał 3,67 mln zł przychodów z podstawowej działalności i 1,03 mln zł straty netto.

Według Nielsen Media kanał Golf Channel Polska notował w pierwszym półroczu 2023 roku średnio poniżej 0,01 proc. udziału w grupie ogólnej 4+. Taki sam wynik stacja miała też w październiku.

(MNIE, 30.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.