Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: RADIO

Dodano: Listopad 29, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W czwartek w Krakowie zacznie nadawać Radio Famka

Od października stacja nadaje przekaz testowy (fot. Pixabay.com)

W czwartek z regularnym przekazem ruszy krakowskie Radio Famka, które będzie miało profil akademicki.

Stacja wystartuje o godz. 18. Początkowo w ramówce, poza muzyką, znajdą się m.in. serwisy z informacjami krajowymi i lokalnymi, prognozy pogody, informacje o ruchu na drogach. Docelowo pojawią się też programy dotyczące środowiska studenckiego.

- Tak jak dziecko uczy się chodzić, tak i radio będzie raczkować i się stopniowo rozwijać - mówi "Presserwisowi" Jan Jagielski, prezes Agencji Radiowo-Telewizyjnej "Fama", nadawcy stacji. Jak dodaje, zespół rozgłośni będzie liczył nie więcej niż 10 osób.

Od października radio nadaje już przekaz testowy, emitując m.in. muzykę pop.

- Muzyka będzie ewoluowała. Będą pojawiały się pasma tematyczne z konkretnymi gatunkami - zapowiada Jan Jagielski.

Redaktorką naczelną i menedżerką nadzorującą została Natalia Wolanin, pianistka oraz menedżerka ds. kultury i organizacji eventów.

We wrześniu 2022 roku Agencja Radiowo-Telewizyjna "Fama" wygrała konkurs na radio akademickie w Krakowie na 100,5 MHz (z Radiem Famka). To częstotliwość zwolniona przez Radiofonię, która zakończyła nadawanie. Nadawca Famki był jedynym podmiotem w konkursie na zwolnioną częstotliwość.

Agencja Radiowo-Telewizyjna "Fama" jest też nadawcą kieleckiego Radia Fama. Jest  powiązana ze spółką Radio Top, nadawcą Radia Fama z Tomaszowa Mazowieckiego, Żyrardowa, Wołomina i Słupska.

(MNIE, 29.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.