O starcie Krzysztofa Stanowskiego w wyborach prezydenckich  |  Oglądalność "Tele-Ekspresu wPolsce24"  |  Dział strategicznych analiz digitalowych w Agorze  |  Zwycięzcy przetargu na promocję KPO  |  Talk-show Magdy Gessler  |  TVP wyprodukowała trzeci sezon serialu  |  Stanowisko head of product w Burda Media Polska  |  Kabarety w naziemnej Telewizji WP  |  Tele 5 wiosną z dwiema polskimi produkcjami  |  Kanał Golf Zone testuje  |  Konsultant zarządu Time SA  |  Zestawienie serwisów w grupie biznes, finanse i prawo  |  Przetarg mediowy NASK  |  PARP poszukuje  |  Castorama Polska potwierdza  |  Nine Entertainment kupi serwis streamingowy firmy Optus  |  ARD i ZDF z prawami do transmisji Euro 2028  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

O starcie Krzysztofa Stanowskiego w wyborach prezydenckich  |  Oglądalność "Tele-Ekspresu wPolsce24"  |  Dział strategicznych analiz digitalowych w Agorze  |  Zwycięzcy przetargu na promocję KPO  |  Talk-show Magdy Gessler  |  TVP wyprodukowała trzeci sezon serialu  |  Stanowisko head of product w Burda Media Polska  |  Kabarety w naziemnej Telewizji WP  |  Tele 5 wiosną z dwiema polskimi produkcjami  |  Kanał Golf Zone testuje  |  Konsultant zarządu Time SA  |  Zestawienie serwisów w grupie biznes, finanse i prawo  |  Przetarg mediowy NASK  |  PARP poszukuje  |  Castorama Polska potwierdza  |  Nine Entertainment kupi serwis streamingowy firmy Optus  |  ARD i ZDF z prawami do transmisji Euro 2028  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

O starcie Krzysztofa Stanowskiego w wyborach prezydenckich  |  Oglądalność "Tele-Ekspresu wPolsce24"  |  Dział strategicznych analiz digitalowych w Agorze  |  Zwycięzcy przetargu na promocję KPO  |  Talk-show Magdy Gessler  |  TVP wyprodukowała trzeci sezon serialu  |  Stanowisko head of product w Burda Media Polska  |  Kabarety w naziemnej Telewizji WP  |  Tele 5 wiosną z dwiema polskimi produkcjami  |  Kanał Golf Zone testuje  |  Konsultant zarządu Time SA  |  Zestawienie serwisów w grupie biznes, finanse i prawo  |  Przetarg mediowy NASK  |  PARP poszukuje  |  Castorama Polska potwierdza  |  Nine Entertainment kupi serwis streamingowy firmy Optus  |  ARD i ZDF z prawami do transmisji Euro 2028  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 23, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Premiera platformy Max w Polsce w 2024 roku. Player.pl nie zniknie z rynku

- W przyszłym roku startujemy w Polsce z nową platformą streamingową Max, która - mam nadzieję - odpowie najszerzej i najpełniej na potrzeby polskiego rynku - opowiadała Katarzyna Kieli (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Ponad 500 mln zł przez trzy lata na produkcje fabularne w Polsce wydał Warner Bros. Discovery. W 2024 roku na polskim rynku zadebiutuje platforma streamingowa Max. Jak wynika z informacji "Presserwisu", koncern nie zamierza jednak rezygnować z lokalnego serwisu Player.pl.

- Przez trzy lata na produkcje fabularne wydaliśmy w Polsce ponad pół miliarda złotych. Będziemy wydawać tyle samo albo więcej - mówiła wczoraj Katarzyna Kieli, president & managing director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN, na otwarciu TVN Warner Bros. Discovery Content Day, spotkaniu dla branży producenckiej.

- W przyszłym roku startujemy w Polsce z nową platformą streamingową Max, która - mam nadzieję - odpowie najszerzej i najpełniej na potrzeby polskiego rynku - opowiadała dalej Katarzyna Kieli. - Będzie to platforma, która połączy produkcje Warner Bros., HBO, tzw. originalsy z kontentem TVN i tym, który razem stworzymy - zapowiadała Kieli.

Dorota Eberhardt, content strategy director i Max commissioner w Warner Bros. Discovery w Polsce, zwracała uwagę na istotną rolę lokalnych treści w Maxie. - Przede wszystkim chcemy tworzyć kontent dla lokalnego, polskiego widza. Strategia Maxa zakłada, że lokalne premiery mają międzynarodową dystrybucję, która w żaden sposób nie powinna wpływać na to, w jaki sposób dobieramy projekty - mówiła Eberhardt. A Maciej Gozdowski, group vicepresident streaming w Warner Bros. Discovery w Polsce, dodał: - Chcemy produkować dużo i chcemy produkować dobry jakościowo content.

- Na pewno będziemy musieli zrobić porządki w naszej ofercie streamingowej - przyznał również Maciej Gozdowski. Z informacji "Presserwisu" wynika jednak, że Warner Bros. Discovery nie zamierza rezygnować z lokalnego serwisu Player.pl w Polsce.

Nowa platforma Max zastąpi w Polsce i na innych rynkach serwis HBO Max. Max ruszył już w maju w Stanach Zjednoczonych. Z kolei w grudniu do biblioteki Maxa w USA trafią dwie produkcje Player Original - pierwszy sezon "Szadzi" oraz "Kontrola", serial autorstwa Nataszy Parzymies.

(KOZ, 23.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.