Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 22, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Sport" chce utrzymać ciągłość wydań pomimo zmiany właściciela. Trwają rozmowy z Gremi Media

"Sport" jest w wersji cyfrowej sprzedawany m.in. w E-kiosku należącym do Gremi Media. Średnia sprzedaż wersji cyfrowej wynosiła w ostatnim kwartale 51 egz. na wydanie (fot: Sport)

Trwają rozmowy na temat sprzedaży ostatniego polskiego dziennika sportowego, katowickiego "Sportu". Redakcja chce utrzymać ciągłość wydań.

"Staramy się o to, aby dziennik »Sport« ukazywał się nadal. Trwają prace i rozmowy z Gremi Media, które przychylnie podchodzi do tego pomysłu. Jak tylko zapadną decyzje, poinformujemy o nich, ale wierzę, że uda się zachować ciągłość wydań" - poinformował "Presserwis" redaktor naczelny dziennika, Andrzej Wasik. 

Przypomnijmy, że 8 listopada dziewięcioosobowy zespół gazety otrzymał wypowiedzenia. Gremi Media poinformowało, że wychodzący od 1945 roku tytuł po raz ostatni ukaże się 30 listopada. Decyzja była wynikiem analiz rentowności i oceny kierunku rozwoju Gremi Media. Wydawnictwo wydaje obecnie "Rzeczpospolitą" i Gazetę Giełdy Parkiet", a "Sport" ma w portfolio od stycznia 2021 roku.

Tydzień temu poinformowaliśmy, że tytuł ma szansę przetrwać, choć ważyły się losy jego papierowego wydania. Zapowiadane zachowanie ciągłości wydań dotyczy  cyfrowej wersji gazety.

- Teraz wszyscy czekamy na finalizację negocjacji, po której poczujemy pewniejszy grunt pod nogami - mówi Andrzej Wasik.

Według badań PBC średnia sprzedaż "Sportu" w ostatnim kwartale wynosiła 3463 egz., z czego 51 egz. to wydania cyfrowe.

(PAR, 22.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.