Wyniki finansowe nadawcy telewizji wPolsce24  |  Skurczył się zysk agencji WebTalk  |  Grupa Emitel w 2024 roku na plusie  |  Broker reklamowy kanału Canal+ Extra 2  |  Spółka producencka Orphan Studio  |  Premiera kontynuacji serialu "Glina"  |  Kanał Show TV zapowiada polskie nowości  |  Prezenterzy Radia Eska w kampanii  |  Subskrybenci Pro.rp.pl z dostępem  |  Miesięcznik "Kobieta i Życie" podrożał  |  Czwarta wersja unijnego kodeksu postępowania dla AI  |  Freundschaft wygrała przetarg  |  WPP Media na czele rankingu  |  Zooclick i Harbingers  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w czerwcu  |  "Forbes" poszerza skład kierownictwa  |  Google, OpenAI, xAI i Anthtropic będą wspierać Pentagon  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Wyniki finansowe nadawcy telewizji wPolsce24  |  Skurczył się zysk agencji WebTalk  |  Grupa Emitel w 2024 roku na plusie  |  Broker reklamowy kanału Canal+ Extra 2  |  Spółka producencka Orphan Studio  |  Premiera kontynuacji serialu "Glina"  |  Kanał Show TV zapowiada polskie nowości  |  Prezenterzy Radia Eska w kampanii  |  Subskrybenci Pro.rp.pl z dostępem  |  Miesięcznik "Kobieta i Życie" podrożał  |  Czwarta wersja unijnego kodeksu postępowania dla AI  |  Freundschaft wygrała przetarg  |  WPP Media na czele rankingu  |  Zooclick i Harbingers  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w czerwcu  |  "Forbes" poszerza skład kierownictwa  |  Google, OpenAI, xAI i Anthtropic będą wspierać Pentagon  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Wyniki finansowe nadawcy telewizji wPolsce24  |  Skurczył się zysk agencji WebTalk  |  Grupa Emitel w 2024 roku na plusie  |  Broker reklamowy kanału Canal+ Extra 2  |  Spółka producencka Orphan Studio  |  Premiera kontynuacji serialu "Glina"  |  Kanał Show TV zapowiada polskie nowości  |  Prezenterzy Radia Eska w kampanii  |  Subskrybenci Pro.rp.pl z dostępem  |  Miesięcznik "Kobieta i Życie" podrożał  |  Czwarta wersja unijnego kodeksu postępowania dla AI  |  Freundschaft wygrała przetarg  |  WPP Media na czele rankingu  |  Zooclick i Harbingers  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w czerwcu  |  "Forbes" poszerza skład kierownictwa  |  Google, OpenAI, xAI i Anthtropic będą wspierać Pentagon  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 17, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Allegro planuje wejście na kolejne rynki. Firma miała dobry trzeci kwartał

W trzecim kwartale br. Allegro.cz zdobyło 800 tys. aktywnych nabywców (fot. materiały prasowe)

W trakcie przedstawiania wyników finansowych za trzeci kwartał 2023 roku Allegro poinformowała, że w 2024 roku uruchomi platformy na Słowacji, Węgrzech, w Słowenii oraz Chorwacji.

Grupa podała, że w trzecim kwartale br. jej przychody w naszym kraju rok do roku wzrosły o 19,9 proc. – do 1,95 mld zł. Baza aktywnych nabywców Allegro w Polsce urosła szósty kwartał z rzędu, osiągając na koniec trzeciego kwartału poziom 14,5 mln użytkowników (tych, którzy dokonali zakupu). Wzrost skorygowanej EBITDA wyniósł natomiast 32,4 proc. Oznacza to, że EBITDA w Polsce wyniosła 778 mln zł.

Czytaj też: MullenLowe Warsaw przygotowała relaunch oficjalnego sklepu L’Oréal na Allegro

Czeska platforma grupy Allegro.cz zdobyła w tym czasie 800 tys. aktywnych nabywców.

Allegro oczekuje, że w czwarty kwartał br. wolumen towarów brutto (GMV) dla polskiej platformy wzrośnie o 9-11 proc. Zarazem zapowiada wzrost przychodów na poziomie 17-20 proc. i EBITDY na poziomie 20-23 proc. rok do roku. Allegro oczekuje, że GMV i przychody z międzynarodowej działalności w czwartym kwartale spadną odpowiednio o 10-14 proc. i 33-38 proc. w stosunku do roku poprzedniego, a skorygowana strata EBITDA wyniesie 160-180 mln zł.

Przypomnijmy, że za działania komunikacyjne Allegro odpowiada agencja Hand Made, która wspiera spółkę przy wejściu na rynek czeski.

Czytaj też: Nivea Men i Jerzy Dudek zapraszają do loterii „Rozegraj mecz o nagrody”

(KAP, 17.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.