Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 17, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampanie Teads wygenerowały spektakularnie wysokie poziomy uwagi

Przełomowe badanie Cross - Platform Attention dla marek z portfolio firmy Kenvue.

Warszawa, Listopad 2023 r.: W przełomowym badaniu przeprowadzonym dla Kenvue w Polsce, dla wiodących w swoich kategoriach marek, Teads dokonał pomiaru uwagi użytkowników Teads i wiodących platform digitalowych dzięki wykorzystaniu algorytmu machine learning (LAMP). Teads wyprzedził wynikami platformy socialowe pod względem przyciągania uwagi użytkowników i osiągnął konkurencyjne koszty na wszystkich wykorzystanych kanałach.

Kluczowe wnioski:

Press

Podczas pomiaru pierwszej kampanii, Teads zapewnił 8,5 razy wyższy poziom uwagi na tysiąc wyświetleń cyfrowych (APM) w porównaniu do platform socialowych, przy o 32% wyższym koszcie za 1000 sekund skupionej uwagi (tzw. aCPM). Jednocześnie Teads rywalizował z wiodącymi platformami video pod względem wskaźników uwagi.

Tak samo dobre wyniki zaobserwowano w drugiej zmierzonej kampanii, w której Teads wyprzedził platformy społecznościowe osiągając ponad 4,8 razy wyższy poziom uwagi przy bardziej efektywnym koszcie na 1000 wyświetleń.

„Dzięki wykorzystaniu naszego strategicznego partnerstwa z Lumen Research oraz unikalnej technologii mierzącej czynnik uwagi w kampaniach w czasie rzeczywistym, stworzyliśmy rozwiązanie, które umożliwia naszym klientom łatwy i szybki pomiar uwagi użytkowników, a następnie porównanie go do wyników osiąganych na różnych platformach mediowych. Otwiera to dla naszych klientów oraz partnerów ogromne możliwości optymalizacji i zarządzania efektywnością kampanii online.” - komentuje Katarzyna Kabiesz, Head of Insights CEE w Teads.

Co to jest pomiar uwagi?

Pomiar Attention w reklamie digitailowej to rozwiązanie, które pozwala sprawdzić, czy użytkownicy rzeczywiście zwracają uwagę na reklamy online. Mierząc poziom uwagi, marketerzy mogą dowiedzieć się, czy ich reklamy są angażujące oraz jakie są możliwe dalsze kierunki optymalizacji kampanii. O ile metryka Viewability informuje nas, czy reklama mogła być zobaczona, to Attention mówi nam, czy reklama faktycznie uzyskała uwagę użytkownika.

Wyzwanie, któremu musieliśmy sprostać polegało na tym, że do niedawna pomiar uwagi nie był dostępny w trakcie trwania kampanii. W maju 2023 r. Teads stał się pierwszą platformą reklamową na świecie, która zintegrowała pomiar Attention obsługiwany przez Lumen Research z platformą Teads Ad Manager (TAM). Pomiar Attention w TAM dostępny jest teraz bezpłatnie dla wszystkich zainteresowanych reklamodawców. 

Metodologia pomiaru uwagi w wielu kanałach cyfrowych:

Algorytm Lumen (LAMP) jest używany przez Lumen Research do modelowania wskaźników Attention dostarczanych przez kampanie realizowane w ramach tzw. Walled Gardens (Facebook, Instagram, Pinterest, Tik Tok, Youtube itp.) w oparciu o manualnie wgrane dane mediowe, podsumowujące zakończone kampanie. 

Ponieważ platformy te nie akceptują tagowania kampanii, dane kampanii są pobierane ręcznie dla każdej platformy i przetwarzane przez Lumen Research. Uzyskane w ten sposób wskaźniki uwagi można porównywać pomiędzy różnymi platformami, umożliwiając reklamodawcom wyciągnięcie odpowiednich wniosków i spostrzeżeń na temat najbardziej efektywnego dysponowania budżetami, dla zapewnienia lepszych wyników biznesowych.

Maria Kuc-Jędrzejewska, Senior Media Manager CE w Kenvue podkreśla: „Ta owocna współpraca z Teads potwierdza nasze zaangażowanie w testowaniu nowych rozwiązań pomiarowych, jeśli chodzi o pogłębianie wiedzy na temat reklamy digitalowej, przy jednoczesnym zapewnianiu istotnych i cennych doświadczeń dla użytkowników naszych marek”.

W konkurencyjnej branży digitalowej nie chodzi tylko o zasięg, ale przede wszystkim o znaczące zaangażowanie. Dzięki bezpośredniemu dostępowi do ponad 3000 wydawców premium i 15 000 witryn na świecie, Teads jest liderem wskaźników uwagi, zapewniając markom rozwój w środowiskach wydawców premium, jednocześnie czerpiąc korzyści z doskonałego targetowania kontekstowego i wydajności.

O Kenvue:

Kenvue jest największą na świecie pod względem przychodów firmą z sektora Consumer Health. Zbudowana w oparciu o ponad stuletnie dziedzictwo i napędzana przez naukę. Nasze kultowe marki — w tym Aveeno®, plastry opatrunkowe marki BAND-AID®, Johnson's®, Listerine®, Neutrogena®, Tylenol® i Zyrtec® — są polecane przez profesjonalistów i konsumenci mogą im zaufać, że ich używanie poprawi ich codzienne życie. Członkowie naszego zespołu podzielają pogląd, że na pierwszym miejscu jest technologia cyfrowa, a podejście do innowacji opiera się na głębokim zrozumieniu ludzkich potrzeb i każdego dnia pracują, aby zapewnić naszym produktom miejsce w sercach i domach konsumentów. W Kenvue wierzymy, że codzienna pielęgnacja może nie tylko uzdrowić ludzi; może sprawić, że poczują się oni spełnieni.

O Teads:

Teads to oparta na chmurze, wielokanałowa platforma, która umożliwia programatyczny zakup reklamy digitalowej w globalnym ekosystemie wysokiej jakości mediów cyfrowych. Jako kompleksowe rozwiązanie, platforma Teads umożliwia partnerom wykorzystanie technologii po stronie kupującego, sprzedającego oraz optymalizacji danych i sztucznej inteligencji.

Reklamodawcom i ich agencjom Teads oferuje jednoczesny dostęp do zakupu zasobów reklamowych najlepszych wydawców i dostawców treści na świecie. Dzięki globalnym partnerstwom medialnym, Teads umożliwia reklamodawcom i agencjom dotarcie do miliardów unikalnych użytkowników miesięcznie w bezpiecznym dla marki, odpowiedzialnym środowisku reklamowym, przy jednoczesnej poprawie efektywności i wydajności digitalowych transakcji reklamowych.

(17.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.