Mateusz Suryś przeszedł z VMLY&R do 2012 Agency. Obejmie stanowisko strategy plannera
Mateusz Suryś ma być odpowiedzialny za pracę dla kluczowych klientów Agencji 2012 (fot. materiały prasowe)
Do działu strategii Agencji 2012 dołączył Mateusz Suryś – obejmie stanowisko strategy plannera.
Suryś ma być odpowiedzialny za współtworzenie i planowanie strategii oraz działań komunikacyjnych dla kluczowych klientów Agencji 2012. Ostatnio, przez prawie cztery lata, pracował w VMLY&R, gdzie obsługiwał między innymi takich klientów, jak: Lay’s, BP, T-Mobile, Danone i Adidas.
Czytaj też: Z końcem roku Krzysztof Olszewski przestanie pełnić funkcję rzecznika prasowego mBanku
– Mateusz wesprze multiagencyjny zespół dedykowany jednemu z kluczowych klientów agencji – komentuje Barbara Niedziela, strategy director w Agencji 2012.
(AMS, 14.11.2023)