MullenLowe Warsaw przygotowała relaunch oficjalnego sklepu L’Oréal na Allegro
Celem wizerunkowego relaunchu sklepu L’Oréal jest zorganizowanie sprzedaży na Allegro w jednym miejscu (fot. materiały prasowe)
Agencja MullenLowe Warsaw stworzyła nową wizualizację oficjalnego sklepu L’Oréal Polska na Allegro. Do projektu zaprosiła fotografkę mody Alicję Kozak i scenografkę Katarzynę Soykę.
Nowe zlecenie to rozszerzenie dotychczasowej współpracy z departamentem
e-commerce L’Oréal Polska. MullenLowe była odpowiedzialna za koncepcję wizualną sklepu, a także za zorganizowanie sesji fotograficznej produktów z portfolio L’Oréal oraz produkcję materiałów. Za obiektywem stanęła fotografka Alicja Kozak, wspierana przez scenografkę Katarzynę Soykę.
Czytaj też: Twaróg tęskni do ASZdziennika i pisze o dawnych właścicielach Polska Press: "Pilne!"
Celem wizerunkowego relaunchu sklepu L’Oréal jest zorganizowanie sprzedaży na Allegro w jednym miejscu oraz stworzenie oficjalnego e-shopu marek L’Oréal, który wyróżniać się ma ofertą, ale także designem i oryginalnymi produktami. Projekt dotyczy marek Garnier, Mixa, MBNY, L’Oréal Paris – makeup, face care, hair care (Elseve).
(AMS, 09.11.2023)