Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 08, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Patricia Smoleń dyrektorką influencer marketingu & relations Warsaw Creatives

Patricia Smoleń jest związana z Warsaw Creatives od niecałego roku (fot. materiały prasowe)

Agencja Warsaw Creatives rozszerza ofertę o kompleksowe usługi w obszarze influencer marketingu, tworząc oddzielny zespół, na którego czele stanęła Patricia Smoleń.

Dotychczas współpraca z influencerami realizowana była w ramach dodatkowych działań komunikacyjnych dla klientów agencji. Wraz z nową strategią rozwoju Warsaw Creatives oferuje komunikację 360 stopni i wzmacnia kompetencje w obszarze mediów społecznościowych oraz Influencer Marketingu & Relations.

Patricia Smoleń ma ponadośmioletnie doświadczenie w influencer marketingu. Jej portfolio obejmuje kampanie dla takich marek jak Starbucks i Zalando. Przed dołączeniem do zespołu Warsaw Creatives w marcu 2023 roku pracowała w indaHash, z czego przez ostatni rok jako campaign and inventory director.

(KAP, 08.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.