Średnio 352 tys. widzów śledziło program "Kanapowczynie" w TTV
W programie pięć kobiet ze Śląska – taksówkarka, właścicielka salonu fryzjerskiego, sekretarka z komisariatu, opiekunka w żłobku i sprzedawczyni na targu – toczyło walkę z niezdrowymi przyzwyczajeniami i próbowało schudnąć (fot. materiały prasowe)
Nowy program "Kanapowczynie" śledziło w naziemnym TTV (TVN Warner Bros. Discovery) średnio 352 tys. widzów. W czasie emisji programu stacja była czwarta na rynku w grupie komercyjnej 20-54, rozliczeniowej kanału.
TTV pokazywał program od 12 września do 31 października we wtorki o 22. Emitując go, miał średnio 3,96 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 6,90 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 6,25 proc. w grupie komercyjnej 20-54. Najwięcej widzów przyciągnął przedostatni odcinek – 402 tys.
Czytaj też: Zoom TV wprowadza pasmo kabaretowe, które porzucił Polsat. "Odpowiedź na potrzeby widzów"
Rok do roku widownia wtorkowego pasma wieczornego (22.02 do 23.03) wzrosła ze 180 tys. do 330 tys. W tym właśnie paśmie, dzięki "Kanapowczyniom", stacja miała średnio 2,84 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i ósme miejsce na rynku. Jednak w grupach komercyjnych była czwarta. W grupie 16-49 miała 4,78 proc. udziału, a w grupie 20-54 notowała 4,33 proc.
Dane uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (VOSDAL, czyli viewing on same day as live).
W programie pięć kobiet ze Śląska – taksówkarka, właścicielka salonu fryzjerskiego, sekretarka z komisariatu, opiekunka w żłobku i sprzedawczyni na targu – toczyło walkę z niezdrowymi przyzwyczajeniami i próbowało schudnąć.
Wcześniej TTV pokazał cztery sezony programu "Kanapowcy" z udziałem mężczyzn.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Jesienny sezon "Polskich biesiad" w TVP 2 miał mniej widzów niż poprzedni
(MNIE, 04.11.2023)