Stacje radiowe na majówkę  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stacje radiowe na majówkę  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stacje radiowe na majówkę  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 25, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Google przekracza prognozy, YouTube zwiększa przychody z reklam o 12,5 proc.

YouTube w okresie od początku lipca do końca września zebrał z reklam 7,95 mld dol. (fot. Pixabay.com)

YouTube w trzecim kwartale 2023 roku zebrał z reklam 7,95 mld dol., co stanowi wzrost przychodów o 12,5 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem. Spółka matka, czyli Alphabet i Google, do którego należy YouTube przekroczyły ogólne prognozy analityków z Wall Street. 

Analitycy przewidywali, że przychody z reklam w YouTube wyniosą w tym kwartale 7,81 mld dol. Lepsze niż oczekiwano wyniki, które zdaniem dyrektorów wynikają zarówno z reklam związanych z marką, jak i z reklam bezpośrednich, nastąpiły po tym, gdy YouTube nie spełnił oczekiwań rok temu, kiedy przychody z reklam spadły o 1,9 proc.

Cały Alphabet z Google odnotował łączne przychody w wysokości 76,69 mld dol. (wzrost o 11 proc.) i zysk netto w wysokości 19,69 mld dol. za okres od początku lipca do końca września. Prognozy wskazywały na przychody na poziomie 75,97 mld dol.

Nieco poniżej oczekiwań wypadły tylko osiągnięcia Google Cloud - pomimo dwucyfrowego wzrostu. Segment chmurowy miał w trzecim kwartale przychody w wysokości 8,41 mld dol., co oznacza wzrost o 22,5 proc.

(MAC, 25.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.