Iga Kołacz dołączyła do agencji Human Signs. Postanowiła odejść z dziennikarstwa

Od 2022 roku Iga Kołacz tworzy projekty content in UX writingu dla klientów biznesowych (fot. materiały prasowe)
Iga Kołacz objęła stanowisko account manager w dziale finance & fintech agencji Human Signs.
Do jej zadań należy m.in. stały kontakt z klientami, planowanie i realizacja działań PR, udział w budowaniu taktycznych i strategicznych rozwiązań komunikacyjnych.
Dotychczas Iga Kołacz była związana z dziennikarstwem. Od 2022 roku realizowała dla klientów biznesowych projekty content in UX writingu, będąc redaktorką naczelną serwisu Startup Poland Standardy. Jest autorką branżowych raportów analizujących zmiany na rynkach VC i reklamy. Wcześniej prowadziła sekcję Magazyn w serwisie biznesowo-technologicznym INNPoland.pl.
W latach 2014-2021 jako dziennikarka magazynu "Press" i "Presserwisu" pisała o reklamie, marketingu i PR.
(KAP, 25.10.2023)
